Lasse1991 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Hei. Jeg har smerter i magen. Sånn ca i dette området her. Det begynte for et par måneder siden. Da hadde jeg smerter i hele magen, og fikk ikke sove. Gikk til legen, pisset i et glass, og fikk gå hjem. Smerten gikk over. Nå har den kommet litt i rykk og napp tilbake igjen de siste månedene, og alltid på høyresiden av magen. Den er litt sånn stikkende og veldig sentrert i det området. Når jeg har vondt, går det litt av og på hvor vondt det er. Denne uken har jeg begynt å trene igjen. Kan det ha en sammenheng med treningen? Kan det være magesår? Andre forslag? Bør jeg oppsøke lege? Takk! Endret 10. februar 2011 av Lasse1991 Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Umulig å si hva det er, er det veldig vondt da? Hvordan spiser du? Det er vel i tykk/tynntarmen. Hadde det vært magesår, så hadde du uansett merket at det var noe som ikke var som det skulle Endret 10. februar 2011 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
Lasse1991 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Umulig å si hva det er, er det veldig vondt da? Hvordan spiser du? Det er vel i tykk/tynntarmen. Hadde det vært magesår, så hadde du uansett merket at det var noe som ikke var som det skulle Hei, takk for svar Er ikke så veldig vondt, nei. Er mer sånn stikkende ubehag som kommer og går.. Spiser ganske vanlig.. Faktisk ganske sunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå