Gå til innhold

Spill som likner på Hidden and Dangerous 2

Anbefalte innlegg

Hei!

Som emnetittelen sier, så ser jeg etter et spill som ligner på HaD2, et fantastisk spill hvor man kontrollerer et lag på 4 soldater, og kan styre hver av dem i 1 pers eller 3 pers view.

Nærmeste jeg kan tenke meg er Konflikt dessertstorm spillene, men det er ikke i nærheten av å være så gode som dette spillet.

så, noen forslag?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du har jo alltids SWAT 4, er ikke helt likt men du styrer lagleder og kan gi dine to lag på 2 mann hver ordre. Handler som navnet sier om et SWAT lag i en eller annen amerikansk by :p

ArmA 2 er jo også en mulighet, her kan du jo ha alle mulige slags roller på slagmarka. Dette er litt mer teknisk enn feks. BF serien men utrolig moro om du finner en bra server med team players.

Lenke til kommentar

HaD 2 er et helt fantastisk spill :) Regner med du har testet expansion pack'en (Sabre Squadron). Hvis ikke; løp og kjøp!

Men ja det nærmeste du kommer er nok Swat 4 (som er et skikkelig stilig spill). Av litt nyere spill kan du prøve Operation Flashpoint: Dragon Rising. Har spilt dette litt og det minnet en god del om HaD 2.

Si ifra hvis du finner andre gode kandidater, er selv ute etter noe som kan måle seg med Hidden and Dangerous 2 :)

Endret av gromit190
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...