Gå til innhold

coca cola gir kviser - da er det bevist.

Anbefalte innlegg

jeg og min kompis spleiset på en kasse cola på rimi til 104,- (inkl pant)

vi nerda villt og tyllet i oss all colaen i løpet av 3 dager og gjett hva?

jeg har fått 1 ordentlig kvise og et par små kviser! jeg og pleier ALDRI ha kviser! og kameraten min som har en kvise nå og da hadde også fått en ****** av i kvise akuratt samtidig som meg!

heretter er cola bannlyst! urge 4 eva!

-Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det antas at det er karbohydrater, og spesielt karbohydrater i lettopptakelig form (sukkeret i Colaen, og Urgen for den saks skyld) som er skyld i fet og uren hud. Likeså kan karbohydratene øke sjansen for å utvikle kreft (stimulerer til cellevekst.)...

Lenke til kommentar
Urenslighet påvirker ikke kviser. :roll:

Selvfølgelig gjør det et. Uren hud er en av årsakene til at man får kviser, hvorfor tror du clerasil som skal ta knekken på kviser, rensker opp uren hud?

I denne undersøkelsen deltok 317 engelske ungdommer fra 14-16 år. Det viste seg at mange av ungdommene ikke visste hva kviser skyldes. Hele 25% mente at hovedårsaken var dårlig renslighet. Kviser har ingenting med urenslighet å gjøre, og de som har kviser er gjerne flinkere til å vaske ansiktet enn andre.

Lommelegen sier så...

Lenke til kommentar
Urenslighet påvirker ikke kviser. :roll:

Selvfølgelig gjør det et. Uren hud er en av årsakene til at man får kviser, hvorfor tror du clerasil som skal ta knekken på kviser, rensker opp uren hud?

I denne undersøkelsen deltok 317 engelske ungdommer fra 14-16 år. Det viste seg at mange av ungdommene ikke visste hva kviser skyldes. Hele 25% mente at hovedårsaken var dårlig renslighet. Kviser har ingenting med urenslighet å gjøre, og de som har kviser er gjerne flinkere til å vaske ansiktet enn andre.

Lommelegen sier så...

Hehe, jeg er nok med i den gruppen. Da lærte jeg noe nytt i dag og, ikke gæli.... :smile:

Lenke til kommentar

Tvilsomt cola som skyler direkte det. Selfølgelig er det mye sukker i den og da at den har trekt opp sukker tilførselen, noe som da blir en indirekte årsak da. Men jeg drikker mellom 2 og 4 liter cola om dagen, og sliter ikke med kviser. Men cola er ikke sunt da. Så slutt å drikk brus om du vil være mer sunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...