venomzorg Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 jeg og min kompis spleiset på en kasse cola på rimi til 104,- (inkl pant) vi nerda villt og tyllet i oss all colaen i løpet av 3 dager og gjett hva? jeg har fått 1 ordentlig kvise og et par små kviser! jeg og pleier ALDRI ha kviser! og kameraten min som har en kvise nå og da hadde også fått en ****** av i kvise akuratt samtidig som meg! heretter er cola bannlyst! urge 4 eva! -Anders Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Det antas at det er karbohydrater, og spesielt karbohydrater i lettopptakelig form (sukkeret i Colaen, og Urgen for den saks skyld) som er skyld i fet og uren hud. Likeså kan karbohydratene øke sjansen for å utvikle kreft (stimulerer til cellevekst.)... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 dere fikk kvisen fordi dere ikke vasket dere ... kviser = uren hud! hva du drikker har ikke dritt å si .. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Urenslighet påvirker ikke kviser. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hvis dere har fått hår på tissen og mørkere stemme samtidig med Cola drikkingen så her er svaret : pubertet-alderen kanskje ? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 har du drukket cola før uten å få kviser? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg tror det er puberteten, har drukket Cola i alle år, og har aldri fått no store "reaksjoner"... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Urenslighet påvirker ikke kviser. Selvfølgelig gjør det et. Uren hud er en av årsakene til at man får kviser, hvorfor tror du clerasil som skal ta knekken på kviser, rensker opp uren hud? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Clearasil rensker de porene som har tetta seg. Og de tetter seg ikke pga. urenslighet. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 3 brett med cola på tg gjorde ingen utslag.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Urenslighet påvirker ikke kviser. Selvfølgelig gjør det et. Uren hud er en av årsakene til at man får kviser, hvorfor tror du clerasil som skal ta knekken på kviser, rensker opp uren hud? I denne undersøkelsen deltok 317 engelske ungdommer fra 14-16 år. Det viste seg at mange av ungdommene ikke visste hva kviser skyldes. Hele 25% mente at hovedårsaken var dårlig renslighet. Kviser har ingenting med urenslighet å gjøre, og de som har kviser er gjerne flinkere til å vaske ansiktet enn andre. Lommelegen sier så... Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Drikker ca. en liter cola om dagen å har ikke fått noen reaksjon Cola er størst Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Urenslighet påvirker ikke kviser. Selvfølgelig gjør det et. Uren hud er en av årsakene til at man får kviser, hvorfor tror du clerasil som skal ta knekken på kviser, rensker opp uren hud? I denne undersøkelsen deltok 317 engelske ungdommer fra 14-16 år. Det viste seg at mange av ungdommene ikke visste hva kviser skyldes. Hele 25% mente at hovedårsaken var dårlig renslighet. Kviser har ingenting med urenslighet å gjøre, og de som har kviser er gjerne flinkere til å vaske ansiktet enn andre. Lommelegen sier så... Hehe, jeg er nok med i den gruppen. Da lærte jeg noe nytt i dag og, ikke gæli.... :smile: Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hmm kansje det er derfor jeg får kviser . drikker ca 3L om dagen Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 dere fikk kvisen fordi dere ikke vasket dere ... kviser = uren hud! hva du drikker har ikke dritt å si .. feil, vi vasket oss like mye som vanlig. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hvis dere har fått hår på tissen og mørkere stemme samtidigmed Cola drikkingen så her er svaret : pubertet-alderen kanskje ? kom i puberteten for 4 år sia, så d er nok ikke det... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 har du drukket cola før uten å få kviser?ja men langt i fra så mye Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvis dere har fått hår på tissen og mørkere stemme samtidigmed Cola drikkingen så her er svaret : pubertet-alderen kanskje ? Riktig Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Tvilsomt cola som skyler direkte det. Selfølgelig er det mye sukker i den og da at den har trekt opp sukker tilførselen, noe som da blir en indirekte årsak da. Men jeg drikker mellom 2 og 4 liter cola om dagen, og sliter ikke med kviser. Men cola er ikke sunt da. Så slutt å drikk brus om du vil være mer sunn. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Hvis dere har fått hår på tissen og mørkere stemme samtidigmed Cola drikkingen så her er svaret : pubertet-alderen kanskje ? Riktig ååå så bra humor vi har i dag da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå