Gå til innhold

Perfekt kveld på byen? Tips?

Anbefalte innlegg

Etter et par halvhjerta forsøk på å dra ut i det siste har det endt opp med stress-shotting kl 1 på natta og en halvtime med dansing (snubling) i lokaler før man må hjem en time etterpå etter rendezvous med jenter man 'skulle' ut med. Planlegger en ordentlig kveld på fylla i nær fremtid hvor jobb og travel timeplan ikke kan ødelegge. Helst et langt vors involvert.. :p Det er med en god del folk, og lurte bare på om det var noen tips med ting som var dritbra å gjøre? Drikkeleker, artige ting på byen osv : P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Drikkeleker: Beer Pong og "I'm your mate"

For min del blir som regel de beste byturene startet med et godt vors og ofte med høy "pølsefaktor", damene treffer en på byen.

Ellers som nevnt, VIP/forhåndsbestilling hjelper og en god del, da du slipper mas med og stå i kø.

Jeg er kanskje litt bortskjemt med akkurat dette da en del kompiser jobber som vakt rundt om på utestedene :-)

For min egen del så blir jeg selv og i best form vist jeg drikker kun masse god øl, og styrer unna spriten på vors :-)

Lenke til kommentar

Kjør på med "min" leken.

Hver gang noen sier ordet "min", må øl'en tømmes.

Like før dere drar fra vorset for å dra på byen, kjører dere på med en lek som heter "Roxanne".

Da deler dere dere inn i 2 grupper, setter på sangen "Put On The Red Light - Roxanne", der den ene gruppa drikker hver gang de synger Roxanne, og den andre når de synger Put on the red light.

Skal love deg at det setter en dritbra stemning i hele gjengen før en tur ut! En sikker vinner ;D

På byen er alltid konkurranser gøy ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...