Gå til innhold

spørsmål vedr netcom/ucan2 abonnement


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og en vennine har begge skaffet oss ucan mojo i slutten av januar, vi angrer nå på å ha byttet, men vi kan ikke bruke angrefristen lenger, og vi er bundet til ucan2/netcom i 1 år.

 

Så vi lurte på om noen har noe forslag til hva vi kan gjøre? :)

 

Noen som vet hva det koster å bytte tlfnr hos netcom?

Går det ann å kontakte netcom å få operatørlås koden for telefonen, slik at jeg kan bruke den med et annet abonnement?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom du har kjøpt en subsidiert mobiltelefon sammen med ditt Ucan2 abonnement justeres bruddgebyret kvartalsvis fra kr.2600,- dersom du velger å si opp før det har gått 12 mnd. Har du valgt Mojo Ringetid 1000 koster det 1300,- kr dersom du sier opp før det har gått 12 mnd.

Angående operatørlåskoden, så må du nok ta kontakt med kundeservice å høre.

 

Telefonen er isåfall kun bundet til Netcom, så kanskje du/dere kan finne et Netcom-abonnement hvis dere må bytte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...