Howard Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Triplex med trådløst TV-ut grafikkort Triplex lanserer grafikkortet REDai 9600 Pro, med en interessant kjøleløsning og trådløs TV-ut funksjon. Les saken her. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 90 meter er jo artigt det, noko anna enn 9m kabel. Hadde berre musa/tastaturet rekkt like langt :wink: Lenke til kommentar
Supradog Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hum, morsomt. En av de få mer "nyttige" ekstra featurene jeg har sett på ett skjermkort på stund. Ett klart alternative til å kjøpe en shuttleboks/ itx basert pc å ha under/nær TVen. Men, er det noen som har vært borte i trådløs radiooverføring av TVsignaler før? Er det noe stort kvalitetstap av bilde/lyd? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Øhmmm... Hvordan får man signalene inn på TV'en? En liten reciever box? Via antenna? Lenke til kommentar
andersaa Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg har denne: http://www.trust.com/products/frame-produc...htm?artnr=12192 Vanligvis er det perfekt bilde og lyd (som med composite kabel) men det kan variere, plutselig begynner det å skurre uten noen åpenbar grunn. Det kan virke som om det har noe med fargesammensetningen i bildet å gjøre, hvis det er mye hvitt så blir det dårlig noen ganger. Det har kommet en nyere versjon som sikkert er bedre, og tv-utgangen på mitt Riva TNT2U kort er ikke så bra heller. Anders. Lenke til kommentar
andersaa Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Når det gjelder dette produktet, så virker det som om det sender på samme frekvenser som vanlige tv-kanaler (2.40 og 2.4835 GHz), så man bare trenger å stille dem inn på vanlig måte hvis man har en vanlig antenne (og ikke kabel).. Ganske kjekt isåfall. Anders. Lenke til kommentar
andersaa Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hm, hvis det i innlegget over stemmer så bør man kanskje være litt forsiktig med visning av voksenfilmer, ihvertfall hvis man bor i blokk! :wink: Anders Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 andersaa, dersom du vil leggje til opplysningar i ettertid, trykkjer du berre på "endre" ikonet oppe i høgre hjørnet for posten din (du må vere innlogga)...so slepp du leggja ut fleire postar etter kvarandre Lenke til kommentar
talisar Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hm, hvis det i innlegget over stemmer så bør man kanskje være litt forsiktig med visning av voksenfilmer, ihvertfall hvis man bor i blokk! :wink: Anders Kan jo drive "pirat" sending av ting i nabolaget i såfall.. det kan jo umulig være et godkjent produkt om det kan slå inn sånn? Må jo være egen mottaker som følger med? Kan noen si noe mer om dette? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 TV-utgangen på TNT2U er så absolutt up-to-date. Har et 9700PRO, og når man brukte TV-tool med det gamle TNT2U kortet, var TV-ut bildet bedre her enn på det nyere 9700PRO, selv i overscan. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hmmm... hvis man har skjermkort med video-inn. Kan man spille xbox og playstation med god oppløsning da? (gjerne 1024 * 768) Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hmmm... hvis man har skjermkort med video-inn. Kan man spille xbox og playstation med god oppløsning da? (gjerne 1024 * 768) X-Box kan køyra oppløysingar opp til 1920 x 1080 pikslar ("samanfletta"), men det er på High Definition TVar og TV/grafikkort som støtter dette. Dersom ikkje, kan du "berre" køyre med 640x400 (eller 640x480 "samanfletta") eller 800x600... Playstation 2 støtter so vidt eg veit ikkje HDTV , m.a.o 640x480 "samanfletta" (interlaced). I følge eigen erfaring vil eg ikkje seie at konsoll-på-PC er noko "show", har prøvd å spele med konsoll på TV-Kortet mitt, responstida var ikkje i nærheita av det den er på ein TV...(Mario hoppa 0,4sek etter eg trykka, men det kan jo vere kortet mitt, Pinnacle PCTV) Dersom ein koplar konsollen til PC er vel og noko av vitsen med konsollen vekke, eller kva? Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Droideka skrev: Dersom ein koplar konsollen til PC er vel og noko av vitsen med konsollen vekke, eller kva? Njo, nja mulig det. Men ikke viss du bor på hybel og bruker tv-tuner på datoren istedenfor tv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå