Lekr Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har et bilde som jeg hadde tenkt å bruke på telefonen, men det får så vanvittig dårlig kvalitet. Det er ikke 100 % på dataen heller, men det blir mye dårligere når jeg legger det på telefonen. Blir slik på telefonen: Men bildet er egentlig slik: Er det noe jeg kan gjøre for å få det mer "smooth"? Jeg har bare paint.net og er ikke akkurat dreven i det. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Problemet er at telefonen ikke kan vise alle fargene, og så blir det stygge overganger. Du kan prøve å legge til litt støy - litt dithering/gaussian noise? Er sikkert en vennlig sjel her inne som kan hjelpe til.. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Eneste gaussian jeg har er gaussian blur, fant ikke gaussian noise som effect-fil som jeg kunne laste ned. Dither ble helt feil her hos meg, det gir bare ulike mønstre som legges oppå bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå