Pubé Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Trenger en gratis font, som jeg skal bruke i en slik video: Jeg som har laget den btw. Skal bruke dette bildet i videoen, med slik animert tekst nederst som på videoen over. Sangen jeg skal bruke er The Battle Of Stiklestad, av Glittertind. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva som helst som er lesbart, bare unngå de åpenbare drittfontene som comic sans, papyrus og alle fonter fra dafont. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Anbefaler en helt enkel en. Helvetica er en populær font som kan brukes til nærmest alt. Enkel, grei, stilren og lett å lese... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Ser denne fonten grei ut? Så langt jeg har kommet. Filen er på 1MB. Den endelige kvaliteten blir nok i 720p med hi-fi lyd, hvis youtube tillater det. The Battle Of Stiklestad.wmv Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Til tross for at det ikke er den mest lettleselige skriften reflekterer den musikken godt. Et langt bedre valg enn Helvetica til dette bruket. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Kunne ikke funnet på å bruke Helvetica eller en "moderne" font til en slik sang Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 MS comic sans er nice Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg har på følelsen at noen har inngått allianse med Ajaco for å drive meg til vanvidd med typografi. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Bruk Helvetica. edit: helvet(ica)e, så at du hadde postet så tenkte jeg skulle være kjempemorsom, men noen andre har jo allerede sagt Helvetica Endret 13. februar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg gidder neppe å bytte font når videoen er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå