VildeS Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har en HP Pavilion dv6 som har et problem med batteriet. Ved batteri-ikonet på startlinjen så er det et rødt kryss over, og det står: Vurder å bytte batteri, det er et problem med batteriet, så datamaskinen kan plutselig slå seg av. Og det gjør den, funker fint når jeg har i laderen, men slår seg av etter et par minutt om jeg tar den ut. Må batteriet byttes? Går det på noen form for garanti? Pc'en er 13mnd gammel. Hva koster evnt et nytt batteri? Lenke til kommentar
darket Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Garantien har gått ut, men du kan alltids reklamere(2 års reklamasjonsrett) -Høres ut som om det er en mangel på batteriet, skal vare vesentlig lenger enn 13 mnd selv med normalt bruk. Lenke til kommentar
Lulzor Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hei! - Hvordan har du brukt laderen? - Har det blitt mye lading mens batteriet mens det har vært på 100 prosent? Lenke til kommentar
VildeS Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Laderen har nok stått endel i selv om batteriet har vært 100% ja.. Kan man reklamere rett til HP, eller må det gå gjennom forhandler? (elkjøp) som jeg har dårlig erfaring med at ting tar tid... Lenke til kommentar
darket Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 du kan velge, men jeg vil påstå det er lettere hvis du tar det gjennom elkjøp. HP vil jeg anta bare sier at garantien har gått ut og synd trist leit. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nå vet ikke jeg hva hp har som garanti på batteriene deres, men da skal normalt vare lenger enn 13 MD. Mitt batteri er fra 2004, funker bra enda. PS: er ikke hp maskin. Så kontakt elkøp/hp og spør dem hvor landet ligger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå