Gå til innhold

Hodetelefoner surround anbefaling

bandrex

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte å skifte ut mine gamle Koss SB49, da jeg får vondt i øra av de for tiden...

Har testet Creatives Tactics 3D Sigma og Razer Megalodon. Men virtuell surround er ikke noe særlig, dvs. det er en viss forskjell, men ikke nok til å kjøpe noe slikt istedet for noen gode 2 kanals sett.

Jeg har nå sett på TRITTON AXPRO 5.1, som har 8 elementer(4 pr. side) og en egen kontrollbox for kobling og innstilling. Så jeg lurer på om noen har prøvd/har disse og kan si noe om de?

Har lest reviews, men greit å spørre her slik at jeg er helgardert.

Håper noen kan gi meg svar på dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Bandrex

Jeg har prøvd disse TRITTON headsette som du snakker om, og det er helt _SYKT_, surrounden er fabelaktig, bassen er dyp og god, lyden og mikrofonen er av top kvalitet. Gode puter for langvarig spilling eller annet, og stilles lett på plass på hodet slik du vil ha de.

Man kan også koble headsettet på enten en XBOX 360 eller PS3 og bruke det for online gaming eller single player (Noe som er ypperst for meg som er en klassisk "konsoll freak")

Eneste negative med headsette er at det kan bli mye rot med kabler, og headsettet trenger eget strømforsyning fra en kontakt.

Alt i alt, så angrer jeg selv på at jeg ikke har kjøpt disse etter jeg fikk låne dem noen dager fra en kompis av meg som var på ferie. Jeg kommer lett til å bestille disse når jeg kan!

Men dette er MITT synspunkt, så det er helt hundre prosent opp til deg om du kunne ha tenkt deg dem eller ikke ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...