Sinnapels Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har en ps3 liggende i deler etter Ylod. Den første som kom. ps2 compability, 4usb, cardreader. Skrudde den fra hverandre siden jeg hadde ett spill i den. Kjøpte en slim istedet (Ikke spør ) Det som må gjøres er å fikse ylod, og skru den sammen. Hvor mye kan jeg kreve for den? (Uten hdd forresten) Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 500kr Hadde tenkt 200,- men da er det jo greit da. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg sitter i samme situasjon som trådstarter, har en 60Gb PS3 med ps2 compability, 4usb, cardreader osv. Hvor er det mest fornuftig å legge ut noe slikt for salg? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Om du er i akruratt samme situasjon, så er det vel akuratt samme svar du får også. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Om du er i akruratt samme situasjon, så er det vel akuratt samme svar du får også. PM med andre ord? For jeg kan ikke se at noen har gitt råd om hvor det er mest fornuftig å legge den ut for salg. Finn er jo en mulighet, men aner ikke hvordan markedet for slike ting er der, mulig et spesialforum er mer fornuftig. Lenke til kommentar
IMonsen Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Legg den ut på Qxl. Har sett flere defekte PS3 gå for 500+. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg fikk en PM fra en hyggelig kar på forumet som foreslo en fornuftig pris. Det er fint å vite at maskinen kan få et nytt liv hos noen andre fremfor å samle støv på loftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå