Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hei.......IGJEN...HDMI-LYD

Anbefalte innlegg

Halla, sinnataggen her igjen.

Nå som jeg har faktisk fått til den derre HDMI'n slik at jeg kan se skjermen på PC'n, så har det blitt slik at jeg ikke får LYDEN til PC'n. Det står rett og slett bare Unplugged. DA blir jeg rett og slett forbanna, fordi jeg prøver å fikse det igjen.

Den nyeste PC'n kommer tilbake i morra, så vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør dette. Men klarer ikke/skal ikke gi meg før jeg får dette helvetes skrapet til å fungere.

Lasta ned det NVIDIA-greiene i går, slik at bilde til TV'n funka. Så plutselig hadde jeg NVIDIA lyd-greier og? Trodde alt var standard til Realtek? Eller?

Men anyways, skrapet vil jo ikke funke. Jeg kan heller ikke sette det som standard.

Jeg HAR lasta ned Realtek-greiene og installert det, og da klarte jeg faktisk å få det til standard, og når jeg spiller av musikk, så kommer lyden BARE ut av PC'n, og ikke TV'n. Men de grønne indikasjonene hopper opp og ned på den andre HDMI greia og. Men det er på Realtek High Definition Audio, og ikke NVIDIA High Definition Audio, som er lengre oppe og fortsatt helt rævkjørt stakkars.

What do I doo...anyone? :)

Thanks..igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...