Tommy77 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kjøpte meg en slik tlf,men etter 2uker måtte den bytte hovedkortet i tlf... Servicen tok over en mnd,så jeg fikk ny tlf i butikken. Lenke til kommentar
peos Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 I oversikten står det... "FM-Radio: Ja, RDS" ...og dermed ble jeg forledet til å kjøpe den. Men det viste seg å være feil, U8800 har ikke FM-radio. Så nå er det bare å returnere. Lenke til kommentar
Vikebu Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har sjøl U8800. Etter oppgradering til versjon 2.3.5 Ble den som ny, veldig bra:-)) Lenke til kommentar
Thomas77 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 I oversikten står det... "FM-Radio: Ja, RDS" ...og dermed ble jeg forledet til å kjøpe den. Men det viste seg å være feil, U8800 har ikke FM-radio. Så nå er det bare å returnere. Huawei U8800 har FM Radio kort, men du får ikke brukt det med stock rom. Hvis du legger inn Aurora 2.02 og da får du Android v.4.0.3 så virker radioen. Den har ikke den sterkeste mottakeren, men den fungerer helt ypperlig. Har ikke fått sjekket om den har RDS enda, da radio appen som er stock ikke har det. Lenke til kommentar
Balgrath Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 det eneste negative eg kan si om denne mobilen er det at batteriet ikke duger til noe...har hatt telefonen i 3mnd og den klarer ikke 2 samtaler en gang, før den skriker etter batteri.....noen som vet om det er mulig å kontakte Huawei å få fisket det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg