tunefish Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 "Et rimeligere alternativ er Sony Ericsson Xperia X10. Den har litt større skjerm, i tillegg til et bedre kamera. Men også denne telefonen er en del dyrere enn U8800." Jaså... Så den er både rimeligere og dyrere? Does not compute. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 X10 er rimeligere enn Desire HD, som ble nevnt som første alternativ, men dyrere enn Huaweien. Lenke til kommentar
blueballs Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 hvorfor er det sammenlignet med htc desire hd sin skjerm og ikke den som er den egentlige kongen (galaxy s).som frode skriver, sammenligne med xperia x10 som kjlrer på 2.1 blir feil. da kan du like gjerne sammenligne med n900 fra troika! latterlig test! Lenke til kommentar
Gunnolf Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Syns den var ganske grei, men tenker at det er flere, kanskje bedre Kina telefoner der ute som har Android. Or maybe not. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Frister lite med en kinesisk telefon. Det er noe med "made in china" som jeg ikke helt liker. Endret 11. februar 2011 av Xpi Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har den fm sender ? Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 hvorfor er det sammenlignet med htc desire hd sin skjerm og ikke den som er den egentlige kongen (galaxy s).som frode skriver, sammenligne med xperia x10 som kjlrer på 2.1 blir feil. da kan du like gjerne sammenligne med n900 fra troika! latterlig test! Hey hey... forsiktig nå, n900 er bestr tlf på markedet, våg ikke å disse ned på den.. Lenke til kommentar
aleksander01 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 det tar 1 minutt å lastened norsk tastatur med æøå på android marked så slutt å gi den minus for det!!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det er nå i hvert fall ikke like idiotisk som å bruke tre utropstegn. Lenke til kommentar
johome Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har knapt hørt om Huawei før. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Mye bra å si om denne, ja. Sammenlignet med desire som er kanskje den bestselgende androidtelefonen i Norge får du: +900 kr. billigere +Bedre GPU +Godt med Internminne(Med Desire går du fort tom for plass til apps) +Bedre multi touch støtte -Mindre solid ytre -litt mindre sannsynlig å få 2.3 oppdatering. Ser åpenbart ut som denne er et bedre kjøp. Og forresten amobil: "Prosessoren i Telefonen er en 800 MHz Scorpion Adreno 205 GPU (Qualcomm MSM 7230-brikkesett). " Burde vært: "Prosessoren i Telefonen er en 800 MHz Quallcom Scorpion, mens GPUen er av typen Adreno 205." eller "Telefonen har et Qualcomm MSM 7230-brikkesett som inkluderer en 800 MHz Quallcom Scorpion og en Adreno 205 GPU". Eller noe liknende. Men det er fint at dere tar med litt info om hva den er bygget på. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Er det denne testen som gjør at så mange andre mobiler har fått lavere karakterer nå? Ser at U8800 er eneste telefonen som har terningkast 6 nå på amobil.no. Lenke til kommentar
Snokie Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg kjøpte denne telefonen basert på denne testen og noen brukererfaring jeg fant på nettet. Alle steder jeg har sett står det i spesifikasjonene at denne telefonen har FM Radio. Også på Telenor sin nettbutikk hvor jeg bestilte telefonen. Jeg bruker radio på mobilen hver dag på bussen på vei inn til jobb, men jeg må si at Huawei har gjemt radioen godt på denne telefonen. Er det noen som har funnet den og kan fortelle meg hvor den er? Lenke til kommentar
andeham Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Noen som vet om det har noe å si om det kun er "vanlig" micro SD-kort som funker, eller kan en benytte Micro SDHC-kort?? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 I testen står det at telefonen støtter microSD-kort opp til 32 GB. Så vidt jeg vet, er alle microSD-kort over 2 GB klassifisert som microSDHC. Lenke til kommentar
smurfedott Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har den ikke taleopptak? Vurderer nå sterkt å kjøpe denne mobilen, men den nye rålekre HTC Desire S er også ganske fristende. Denne er jo i er jo i tillegg betraktelig mye dyrere. Hva er de store forskjellene mellom disse mobilene? Lenke til kommentar
tehook Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 det står den har 4gb minne ,men min har 2? Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Dere er klar over at disse PLA-sponsede mobilene slutter å virke hvis det blir krig? Men da spiller det vel ingen rolle uansett Øh? Nei?! Kan du utdype den? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Telefonen ble lansert med Android 2.1 og er nå tilgjengelig med Android 2.2. Dermed er det jo ekstra usikkert om det vil komme en ny oppdatering. Vi har sett det alt for ofte, at produsentene gir en Android oppdatering, for å så ikke gi flere oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg