mobilen.no Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ingen annen Android-mobil gir deg så mye for pengene som Huawei U8800 Les mer Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 "Fronten er uten en eneste fysisk tast, og dekkes av et ripefritt glass" Godt man får en telefon uten riper! Hehe, neida. Spennende telefon må jeg si fra et merke jeg ikke har hørt fryktelig mye om. Noen som har noen erfaring fra tidligere modeller? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er SE Xperia X10 et alternativ når den ikke kan oppgraderes til noe annet enn Android 2.1? Riktignok har den høyere skjermoppløsning og bedre kamera, men den er låst til gammel software. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har denne telefonen og må si det er en kjempe telefon! ingen problemer med den Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Gleder mer til jeg får en slik telefon. Litt kjedelig å miste muligheten for WiFi Hotspot, men ellers ser det ut som en super telefon. U8800 har også utgang for video via mini-jack. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Kongeskipet: Bare å roote det, så kan du legge inn apps for Wi-Fi Hotspot. Endret 9. februar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 hvis det er samme prosessoren som sitter i Desire Z så åpner dette for at tlf kan bli ganske heftig, min desire z som kjører på 1,2ghz til vanlig og 1,4 på max kan vise til ganske høye benchmark tester. og vil tippe at denne er ganske mye enklere å leke seg med enn en overlåst htc Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 @zimmn: I følge PDAdb.net, som pleier å være nøyakig, er det akkurat samme SoC. Da vil jeg virkelig si at det er mye for pengene! For å si det sånn, det finnes raskere prosessorer på markedet, men 1GHz-prosessoren som sitter i Desire er f.eks. ikke en av dem, så man skal ikke la seg lure bare av MHz-ene.Det finnes ikke mange telefoner med raskere prosessor i salg i dag. I tillegg så kjører prosessoren originalt opp til 1GHz, så det lar seg nok relativt enkelt gjøre å "overklokke" denne ftelefonen uten at det egentlig er snakk om noen overklokk. Amobil: Scorpion Adreno 205 GPU er (som navnet virkelig burde være et solid hint om) GPU-en i SoC-en MSM7230. Chipsett og CPU deler vel også navn, så den har en Qualcomm MSM-7230-cpu og en Adreno 205 GPU (akkurat som alle andre enheter med MSM-7230-SOC. I tillegg har dere, som nevnt over, sannsynligvis blitt lurt av MHz-ene, denne skal være bedre enn 1GHz-SoC-en som bla. finnes i førstegenerasjons Desire. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kan man ikke bare laste ned swift keyboard så har man en mye bedre tastaturløsning som kan flere språk (inkludert norsk) har ÆØÅ og som også søker gjennom alle SMSene dine for å lære ord? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kan man ikke bare laste ned swift keyboard så har man en mye bedre tastaturløsning som kan flere språk (inkludert norsk) har ÆØÅ og som også søker gjennom alle SMSene dine for å lære ord? Jo, eller hvilket som helst annet keyboard man måtte ønske å bruke... Forøvrig ser dette ut til å være en vanvittig god telefon for pengene! /Espen Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har hatt den telefonen i en uke nå og er veldig fornøyd. Var litt problemer med Wifi, men en liten endring på routeren så har alt vært bra igjen. Utrolig fint med flash støtte i nettleseren, gjør at jeg kan bl.a. logge inn på min Synology NAS boks og styre alt akkurat som fra en pc. Knall telefon for den prisen. Min første Android telefon, men ting har begynt å falle på plass Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er dette rein android, eller har Huawai laget noe greier å lagt oppå? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Såvidt jeg har skjønt så har Huawei kun lagt inn noen programmer, er ingen Huawai skin eller noe slikt. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jo, eller hvilket som helst annet keyboard man måtte ønske å bruke... Ikke sant, det er derfor vi elsker Android - alt kan fikses på en eller annen måte. Joda, SwiftKey er min favoritt. SlideIT derimot var en stor skuffelse Håper disse 4 GB internminne kan brukes til apps, så man slipper hacke med rooting og A2SD+ - noe som må til for at f.eks. HTC Desire skal være noe i nærheten av brukbar med mer enn 10 apps. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har bestilt denne nå, og er svært spent. Første gang jeg går for et (relativt) ukjent mobil-merke. Jeg hadde i alle fall ikke hørt om Huawei før jeg leste denne testen. Noen som har linker til andre anmeldelser eller reviews? Antar telefonen er rykende fersk, ettersom jeg finner få/ingen tester av den på engelsk heller. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Støtter den multitouch? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Har bestilt denne nå, og er svært spent. Første gang jeg går for et (relativt) ukjent mobil-merke. Jeg hadde i alle fall ikke hørt om Huawei før jeg leste denne testen. Noen som har linker til andre anmeldelser eller reviews? Antar telefonen er rykende fersk, ettersom jeg finner få/ingen tester av den på engelsk heller. Mobizmag.no sin test Egen tråd om telefonen her med testing og spørsmål. Støtter den multitouch? Ja, to fingre max. Endret 10. februar 2011 av Telcontar Lenke til kommentar
steeler Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Ser at samme omtale (samme forfatter og artiklene er nærmest identiske) er å finne på både amobil.no og mobilen.no... Og ser at elkjøp markedsfører den med å referere til begge disse anmeldelsene - altså som om den har fått to 6'ere... Jeg kontaktet elkjop.no om dette - de ville ikke endre markedsføringen. Så jeg har sendt saken videre til Forbrukerombudet. Endret 10. februar 2011 av steeler Lenke til kommentar
mojojojo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Dere er klar over at disse PLA-sponsede mobilene slutter å virke hvis det blir krig? Men da spiller det vel ingen rolle uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg