Gå til innhold

Tyrkia, Marmaris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært i Marmaris og jeg ble ikke akkurat veldig imponert over stedet. Personlig ville jeg ha valgt Kusadasi lengre nord (her har jeg også vært). Mye mer å se der og nærhet til Izmir. Dog så er det fint å ta seg båttur ut av Marmaris. Dette var ikke en del av en pakketur bare så det er sagt, vi overnatta ombord på dekk. Gikk rundt med gyngefølelse 3-4 dager etterpå... Det var ikke akkurat digg. Stranda er fin og lang i Marmaris dog, lang bargate med mange klubber så dere finner nok det dere er ute etter.

Lenke til kommentar

Marmaris er faktisk den kjipeste ferien jeg noen sinne har vært på. Mye mulig fordi det var en familietur, anyways. Finn et hotell som ikke er typisk turisthotell. Den j*** kveldsunderholdninga for pensjonister og småbarn setter en effektiv stopper for et vorspiel på hotellet. Når du i tilegg kommer tilbake fra en trivelig tur på byen, og planlegger å sove til langt utpå ettermiddagen (det er latterlig varmt der nede midt på dagen btw) begynner selsagt midt på dagen aktivitetene. Som vannpolo for 15 åringer. Da spilles selvsagt tyrkias beste popmusikk over høytaleranlegget. Det er omtrent 1800 dB, så du kan glemme å få sove lenger enn til 11.

Det betyr at du sover omtrent 4 timer, og så drar på byen, sovner etter en halv Appletini med alt for mye -tini og livet er egentlig miserabelt. Så finn et rolig hotell, se opp for fulle briter (det er mange av dem) og hold deg langt unna Nestlé-vann, det smaker peppermynte.

Lenke til kommentar

Takk for respons :blush:

Men selv om dere har hatt nogenlunde dårlige opplevelser med marmaris, så blir det opp til enhver person om hvordan opplevelsen blir da :thumbup: Vi har hørt mye bra om marmaris og derfor ønsker vi å sjekke det ut..

Vi har et ganske begrenset budsjett når det kommer til hotell.. Vet ikke helt hvor man skal finne de rimeligste hotellene heller.. Vet dere om noen nettsider? :roll:

Endret av toalettpapir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...