Bateman26 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 TAM fra Japan har nå for øyeblikket klart å nå en ny verdensrekord på å overklokke en Intel Pentium 4 Prosessor. Den nye rekorden lyder på 5126MHz http://itpro.no/article.php?sid=3900&mode=...=nested&order=0 Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Lurer på hvor lenge en slik hastighet kan opprettholdes... ett minutt? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Lurer på hvor lenge en slik hastighet kan opprettholdes... ett minutt? Spiller vel ikke noen rolle det vel ? Står at han brukte JetRam brikker, ikke noen jeg har hørt om men. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Det har Transcend JetRAM minne hos itbutikken... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Lurer på hvor lenge en slik hastighet kan opprettholdes... ett minutt? Spiller vel ikke noen rolle det vel ? Står at han brukte JetRam brikker, ikke noen jeg har hørt om men. JetRam?! jeg husker jeg kjøpte en slik brikke fra itbutikken fordi det var den billigste 256 pc133 brikka jeg fant i prisguiden Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 det programmet går ann å lure trill rundt da, så det er jo ikke så bra dokumentert alikevell. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg antar at det ikke var sd-ram han brukte... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg antar at det ikke var sd-ram han brukte... neia, men jeg trodde det var noe dritt fordi det var det billigste jeg fant. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 det programmet går ann å lure trill rundt da, så det er jo ikke så bradokumentert alikevell. Det enkleste er likevel å bruke Paint Shop... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Er det ikke litt dårlig gjort og gå rett inn på itpro.no og hente inn artikler og ikke skrive de om engang,også skal du få credit for det? Kameraten min skrev den artikkelen.DU kunne i det miste skrevet den om.Syens dette var litt :-? _________________ AMD Xp1800+(1700MHz) Aopen AK77-8Max Sapphire Radeon 9500pro 512MB DDR-Ram PC2100 Creative SoundBlaster Audigy Live Maxtor 60G,WD 80G,WD 120G Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Er det ikke litt dårlig gjort og gå rett inn på itpro.no og hente inn artikler og ikke skrive de om engang,også skal du få credit for det?Kameraten min skrev den artikkelen.DU kunne i det miste skrevet den om.Syens dette var litt :-? Huh?? Tror du har misforstått LITT ??? Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Er det ikke litt dårlig gjort og gå rett inn på itpro.no og hente inn artikler og ikke skrive de om engang,også skal du få credit for det?Kameraten min skrev den artikkelen.DU kunne i det miste skrevet den om.Syens dette var litt :-? Var ikke ment som noe som helst for og få cred eller noe.. Var noe som jeg mente var relevant for denne siden og jeg linket til der jeg fant det.. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 ROFL @clinton. Hvordan i all verden fikk du det til å virke som at bateman hadde tatt creds for artikkelen? Hadde han gitt en uttalelse i tillegg som angikk hva itpro hadde skrevet, slik at det kunne virke som om det var hans verk hadde saken vært en helt annen.... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 det programmet går ann å lure trill rundt da, så det er jo ikke så bradokumentert alikevell. Det enkleste er likevel å bruke Paint Shop... Ja eller speed hack... Se her hva min Barton klarer God den... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Men vil tro det er litt verre å lure SuperPI. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Men vil tro det er litt verre å lure SuperPI. Desverre så hjelper det ikke å tro Skulle ønske det fungerte ,men samme Speedhack som jeg brukte på WCPUID fungerer DESVERRE her også, eller dvs det tar lengre tid en hva SuperPI sier her er min Barton @ 2200MHz. Uten Speedhack bruker min barton 50sek ca.. Njaal (Dette burde ikke være så lett ) Det skulle ikke forundre meg om endel Useriøse siter bruker slike prog for å vise hvor flinke de er... Det fungerer og så i PCMark2002 Har ikke Prøvd 3Dmark, men kommer tilbake med dette i morgen... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Bare se på den 'Internal clock' .. Ganske enkelt å kopiere 9tallet under på 'System Bus' .. Hadde jeg lagt mere vekt på bildet, å endret alle tallene.. (og gjort det mer virkelighetstro).. Så kunne jeg jo ha sendt rundt dette bildet på nettet.. Det jeg egentlig jeg tok bilde av her er en 733/1000MHz Intel Mobility maskin (som kjører på batteri, derfor 730,97 på L2 Speed) .. Hva synes dere da? Lenke til kommentar
ripset Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Dritt å dra, jeg har klokket min xp1600+ til 2436 mHz, men da lå den i fryseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå