Grix Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nettopp kjøpt meg ny router, en Asus RT-N16. Problemet er at jeg klarer ikke å koble til den hvis jeg krypterer nettverket (WPA2 etc), og det må jeg jo nesten gjøre. Jeg har prøvd å gjøre det på flere måter, fra automatisk wizard, til manuell instilling av SSID, passord og lignende. Problemet er at hver gang jeg endrer krypteringsinstillinger, så restarter nettverket seg selvfølgelig, og når jeg prøver å koble på igjen må jeg skrive inn passord i windows, og instantly etter jeg trykker OK får jeg opp en melding som sier at windows ikke klarer å koble til nettverket. Windows sin "troubleshooting" finner ingenting galt, men jeg får ikke koblet til. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Opptatert nettverkskortdriveren? denne finner du på pc produsentens side.. Prøvd å koble til med kabel? Prøvd å sette opp krypteringen mens du er tilkoblet med kabel, for å så koble fra når den har rebotet og koble til trådløst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå