Dudeadgy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvordan forbredrer man batteriet på en htc? Har merket at batteriet varer ca 1-2 dager, tar av bluetooth og sånt. Hva kan man gjøre for å forbedre for å bedre batteritiden. Har hørt om at man kan først lade 8 timer, lade litt til og så lade 8 timer så bli batteriet bedre. Er det sant eller har dere noen andre tips? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvordan forbredrer man batteriet på en htc? Har merket at batteriet varer ca 1-2 dager, tar av bluetooth og sånt. Hva kan man gjøre for å forbedre for å bedre batteritiden. Har hørt om at man kan først lade 8 timer, lade litt til og så lade 8 timer så bli batteriet bedre. Er det sant eller har dere noen andre tips? Oppskriften er som følger: Lad telefonen mens den er påslått i minimum 8 timer. Ta ut laderen, vent to minutter, slå av telefonen (husk å deaktivere "fastboot" på Desire HD"), lad i minimum en time, slå på telefonen, vent i to minutter, slå av telefonen og lad i minimum en time. Da skal batteritiden øke. Fungerte på min Desire HD. Lykke til. Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Er det samme på wildfire? Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Hvordan forbredrer man batteriet på en htc? Har merket at batteriet varer ca 1-2 dager, tar av bluetooth og sånt. Hva kan man gjøre for å forbedre for å bedre batteritiden. Har hørt om at man kan først lade 8 timer, lade litt til og så lade 8 timer så bli batteriet bedre. Er det sant eller har dere noen andre tips? Oppskriften er som følger: Lad telefonen mens den er påslått i minimum 8 timer. Ta ut laderen, vent to minutter, slå av telefonen (husk å deaktivere "fastboot" på Desire HD"), lad i minimum en time, slå på telefonen, vent i to minutter, slå av telefonen og lad i minimum en time. Da skal batteritiden øke. Fungerte på min Desire HD. Lykke til. Takk, men lurer på nokke. Hvis jeg lader 8 timer og 1 til av. Kan jeg lade 1 time neste dag også eller må jeg gjøre det samme dag? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dette må gjøres fortløpende. Du kan altså ikke bruke telefonen mellom ladingene. Men den kan sikkert ligge lengre enn den ene timen, men viktig at den lader i minimum en time pr syklus. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det at batteriet på en HTC varer i 1-2 dager er ikke noe faresignal i seg selv, dersom du forventer at du skal kunne jokke litt rundt med lading og plutselig få en telefon som varer i 3-4 dager så kan det tenkes at du blir skuffet. De fleste Android-telefoner må lades daglig, selv om du slår av Bluetooth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå