noccy Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hei! Kan man starte avspilling midt inne i en lydfil? Jeg har en MediaPlayer kontroll i et vb skjema, og ønsker å definere en startposisjon før jeg kjører kommandoen MediaPlayer1.Play Er det mulig å definere en slik startposissjon? Filen som skal spilles er allerede lastet. takk noccy Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du kan endre posisjonen ved å bruke egenskapen .currentposition. feks: mediaplayer1.currentposition = 5 vil sette den 5 sekunder ut i fila. Om denne kan brukes til å sette den mer nøyaktig enn sekunder er jeg litt usikker på.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du kan endre posisjonen ved å bruke egenskapen .currentposition. feks: mediaplayer1.currentposition = 5 vil sette den 5 sekunder ut i fila. Om denne kan brukes til å sette den mer nøyaktig enn sekunder er jeg litt usikker på.. Nå er riktignok CurrentPosition Double, så jeg mener det vil gå med å sette inn komma. Det skulle nok øke nøyaktigheten. Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg testa med komma og jeg er fremdeles ikke helt sikker på om det gikk Mulig han runder opp/ned ved .5.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå