Gå til innhold

HTC Desire - mistet alle meldinger

Anbefalte innlegg

Hei!

Da jeg skulle skrive en melding i ste, la jeg merke til at alle meldingene mine var borte. Dette er litt krise, så hvis noen har vært borti det samme og har en løsning for å få hentet de tilbake på noe vis, hadde jeg blitt veldig glad!

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har tatt noen backup av dem er de nok dessverre borte. Du kan alltids prøve en restart av telefonen, og se om det hjelper, men jeg tviler.

Det som sannsynligvis har skjedd er at databasen som lagrer meldingene har blitt korrekt, og telefonen klarer ikke å lese dem. Dette er visstnok et generelt Androidproblem, men ikke fikset ennå.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Om meldingene er der eller ikke tør jeg ikke svare på. Hvis du ikke er så heldig at de dukker opp etter en restart er de nok tapt. En ev oppdatering, når/hvis den kommer, vil bare reparere feilen som forårsaker at databasen blir ødelagt, og ikke gi deg meldingene tilbake.

Lenke til kommentar

Anbefaler selv SMS Backup +

Legger backup til gmail-konto som er lagt inn på din mobil, får du problemer eller bytter til ny android-mobil kan du gjenopprette alle meldinger slik at du får dine gamle meldinger til ny telefon. Virker utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...