perrsson Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei! Da jeg skulle skrive en melding i ste, la jeg merke til at alle meldingene mine var borte. Dette er litt krise, så hvis noen har vært borti det samme og har en løsning for å få hentet de tilbake på noe vis, hadde jeg blitt veldig glad! Takk. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hvis du ikke har tatt noen backup av dem er de nok dessverre borte. Du kan alltids prøve en restart av telefonen, og se om det hjelper, men jeg tviler. Det som sannsynligvis har skjedd er at databasen som lagrer meldingene har blitt korrekt, og telefonen klarer ikke å lese dem. Dette er visstnok et generelt Androidproblem, men ikke fikset ennå. Endret 9. februar 2011 av teitur Lenke til kommentar
perrsson Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Så sannsynligvis er meldingene på telefonen enda, men vises ikke? Og det vil kunne fikses med en oppdatering? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Om meldingene er der eller ikke tør jeg ikke svare på. Hvis du ikke er så heldig at de dukker opp etter en restart er de nok tapt. En ev oppdatering, når/hvis den kommer, vil bare reparere feilen som forårsaker at databasen blir ødelagt, og ikke gi deg meldingene tilbake. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vil anbefale deg å skaffe et backup-program, bruker selv MyBackup Pro og den tar backup hver natt klokka 05:00 (apps, meldinger, bokmerker og ordbok). Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Anbefaler selv SMS Backup + Legger backup til gmail-konto som er lagt inn på din mobil, får du problemer eller bytter til ny android-mobil kan du gjenopprette alle meldinger slik at du får dine gamle meldinger til ny telefon. Virker utmerket. Lenke til kommentar
perrsson Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Takker for svar. Ser ut til at meldingene er forsvunnet. Installerte SMS Backup + og det ser ut som det fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå