XII Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Lurer altså på om noen kan si meg om det motoriserte veggfestet nevnt nedenfor passer med min TV, som er en Samsung LE46A856. Veggfeste WMN5290A: http://www.amazon.co.uk/Samsung-WMN5290A-Motorised-Mount-Panel/dp/7135799356/ref=pd_sim_sbs_ce_2 Jeg kunne ikke finne noen produktinformasjon om dette veggfestet på samsung sine hjemmesider, og hadde heller vanskeligheter med å finne ut hvor vidt dette veggfestet er kompatibelt med TV-en min. Dette veggfestet er visstnok etterfølgeren av WMN5090, som jeg mener ha hørt at passer med min TV, men som dessverre har gått ut av produksjon. Ønsker meg et slikt motorisert veggfeste til TV-en min som er i denne prisklassen (150 pund), så hadde satt pris på om noen kunne gitt meg litt hjelp her slik at jeg kan få kjøpt rett produkt til min TV Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Fra siden du linker til: "with VESA hole spacing 600x400 mm or 400x400 mm". Og tåler opp til 50 kg vekt. Vekta er neppe problemet, så se bak på TV-en om du har festehuller i en firkant på 40x40 eller 40x60cm. (Hmmm... det var stort?) Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (Hmmm... det var stort?) Ikke for en 46-tommer. Sannsynligheten for at dette passer er nok stor, men jeg fant lite info om tv'en på noen minutters googling... Det enkleste er som du foreslår, å se etter selv. Lenke til kommentar
XII Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Så hvor vidt et slikt veggfeste passer med TV-en min, avhenger kun av om de oppnevnte målene på VESA-festet passer overens med de som er bak på TV-en min? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det passer med tven din. Tven din har enten 40cm mellom hver av skruene, eller 40cm i høyden og 60cm i bredden. begge disse støttes av veggfestet. NB: Husk at dette her kun går ca 20 grader hver vei da. 1 Lenke til kommentar
XII Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Ah, flott. Ja, du sier noe der, 20 grader er jo ikke veldig mye. Vet du om et tilsvarende feste som har større "dreiegrad"? Målte forøvrig lengden mellom hver av skruene, og den er 40 cm i begge retninger. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Motoriserte fester er i svært liten grad mye dreing på, blir for kraftig konstruksjon og tyngde rett og slett. Det blir stort sett dyrt om du skal ha dette . Men hva skal du egentlig med motorisert feste? Kjøp et vanlig et spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå