coolkid Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fyller snart 18, og lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg kan gjøre den dagen utrolig! Arrangere fest er greit nok, eller dra ut på byen. men si jeg hadde arrangert en fest da, hvordan ville dere at den festen skulle blitt ? :-) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ta med de nærmeste kompisene dine å dra på byen! Eventuelt finn på noe koselig. Litt vanskelig på vinteren da, på sommeren er jo ei snekke, fint vær og en kald en, en fin oppskrift Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Min type feiring er ikke så kraftig. Det kommer veldig an på hvordan person man er. Jeg ville holdt en fest, men for nære venner. Og ikke en totalt fyllefest, men en kveld hvor alle koser seg. Men, kan ikke ha fest uten sprit da EDIT: Bytt ut sprit med øl og vin Endret 9. februar 2011 av Zondra Lenke til kommentar
RMX02 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Lei et lokale og hold en skikkelig fest med et godt lydanlegg, eller gjør det enkelt og sats på kavfyll med noen kompiser. Kommer helt an på hvor mye du vil gjøre ut av din egen dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå