Latias Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Norge - Polen Privatlandskamp 09-02-2011 Kl. 20:30 Algarve Stadion Vises på: ---------------------------------------------------- Kampen spilles på Algarve Stadion i Portugal. Ny privatlandskamp og ny mulighet for å få testet ut spillere. Dette er den siste kampen før den usedvanlige viktige EM-kvalikkampen mot Danmark i mars. Før Drillo tok over, lå Norge på en 59. plass. Den ferske rankingen viser at Drillo og co. har klatret helt opp til en 11. plass. Med seier i dag er det muligheter for å spille seg inn blant verdens ti beste nasjoner. Mulig lagoppstilling - Norge: Knudsen Høgli - Hangeland - Wæhler - JA Riise Huseklepp - Tettey - Hauger - Grindheim - Gamst Pedersen Carew Tips: 2-1 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvis BH Riise starter begynner jeg å grine. Har ikke sjekket, er han tatt ut? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Selvfølgelig er han tatt ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Hvis BH Riise starter begynner jeg å grine. Har ikke sjekket, er han tatt ut? Han er tatt ut, ja. Hele troppen: Espen Bugge Pettersen Jon Knudsen Mohammed Abdellaoue John Carew Vadim Demidov Christian Grindheim Brede Hangeland Henning Hauger Erik Huseklepp Tom Høgli Ruben Yttergård Jenssen Morten Moldskred Bjørn Helge Riise Morten Gamst Pedersen John Arne Riise Espen Ruud Alexander Tettey Kjetil Wæhler Drillo skal i hvert fall eksperimentere i kveld. 4-5-1 (samme lag som skal spille mot Danmark) før pause, mens han bytter til 4-4-2 etter hvilen. Lenke til kommentar
trulsaa9 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som har mulig lagoppstilling for Polen? Håper på Szczesny i mål for Polen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som har mulig lagoppstilling for Polen? Håper på Szczesny i mål for Polen. Arsenal-duden kommer nok til å starte ja. Han er i hvert fall den eneste spilleren i troppen jeg har hørt om. Keepere Wojciech SZCZĘSNY (ARSENAL FC) Przemysław TYTOŃ (RODA JC) Forsvarsspillere Łukasz PISZCZEK (BORUSSIA DORTMUND) Kamil GLIK (US BARI) Dariusz DUDKA (AJ AUXERRE) Grzegorz KRYCHOWIAK (REIMES) Tomasz JODŁOWIEC (POLONIA WARSZAWA) Maciej SADLOK (POLONIA WARSZAWA) Arkadiusz GŁOWACKI (TRABZONSPOR) Midtbane/angrep Rafał MURAWSKI (LECH POZNAŃ) Ludovic OBRANIAK (LILLE OSC) Adam MATUSZCZYK (FC KOELN) Kamil GROSICKI (SIVASSPOR) Guerreiro ROGER (AEK ATENY) Jakub BŁASZCZYKOWSKI (BORUSSIA DORTMUND) Robert LEWANDOWSKI (BORUSSIA DORTMUND) Ireneusz JELEŃ (AJ AUXERRE) Adrian MIERZEJEWSKI (POLONIA WARSZAWA) Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vises denne bare på Canal+Fotball? Flott kamptråd, Latias Lenke til kommentar
trulsaa9 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vises denne bare på Canal+Fotball? Flott kamptråd, Latias Du kan kjøpe kampen på vgnett.no også, ellers er det bare Canal+Fotball som viser den. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Da får jeg se den på Stream. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Jepp, den går bare på Canal+ Fotball. I grunn ganske idiotisk siden det nesten ikke er noen i landet som har kanalen. Men slikt må man regne med når bortekampene selges til høystbydende kanaler. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Latias: Du har ikke hørt om Robert Lewandowski altså ? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Da får jeg se den på Stream. Vet du om noen gode streamer? Helst med norske kommentarer. Polsk har aldri vært min største styrke. Jeg beklager hvis det ikke er lov å poste streamlinker her. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Helvette, ser at Adthe.net er stengt. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er like skuffa som deg Linda, den siden var godt brukt men ser ut som Home Land Security har oppdaget ugler i mosen Noen som vet om noen andre stremingsider som sender Polen-Norge? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Latias: Du har ikke hørt om Robert Lewandowski altså ? Vet ikke. Kanskje jeg har hørt om han, men har i hvert fall ikke sett han spille. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er like skuffa som deg Linda, den siden var godt brukt men ser ut som Home Land Security har oppdaget ugler i mosen Noen som vet om noen andre stremingsider som sender Polen-Norge? Jeg gjør forsåvidt det, men tror det er litt imot retningslinjene å poste link. Vær dog trygg på at det ikke skal mye googlinga til. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Finner nok noen streamer rett før kampstart. Robert Lewandoviski spiller for Borrusia Dormund og er 22 år. Meget kjent spiller til å være polsk. Jeg gjør forsåvidt det, men tror det er litt imot retningslinjene å poste link. Vær dog trygg på at det ikke skal mye googlinga til. Er vel bare å sende en PM ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg siterer fra retningslinjene:Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.Det er altså ikke lov å spørre om slikt her på forumet. PM er også en del av forumet, så det er naturligvis ikke lov der heller. Videre oppfordres det til å holde seg til tråden, ellers kommer moderator og rydder opp. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Husker Lewandowski hadde noen syke goller for Lech Poznan. Har ikke sett han for Borussia Dortmund. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Pizza, øl og Cola investert i. Så var det bare å finne noe halvkurrant måte å se det på. Og ellers er det bare å håpe at BH Riise ikke spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå