Bmx123 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Heisann, dette er diskusjonen for fremtidsrettet diskusjon om iPhone 5 Her kan vi snakke om alt angående iPhone 5! Endret 9. februar 2011 av Bmx123 Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Får håpe det blir 64gb i år.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Får håpe iPhone 5 blir mer vellykket enn forgjengern.. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Får håpe iPhone 5 blir mer vellykket enn forgjengern.. Sannheten er nok at uansett hvor vellykket den blir, vil det alltid være Android-fanboys som hater den. Jeg har HTC selv forresten. Men dette ble en dårlig start på tråden. Blir spennende å se hva Apple kan tilby i neste versjon av iPhone Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Spent på designet og kameraet! :-D Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 haha, skjer? Er de råtnende eplene sultne? Fikk de lyst på litt godteri? (Android).. Trodde en gjeng med epler skulle kommentere i vei Men når et annet operativsystem kommer å tar dem, blir det frustrasjon. Velkommen, her er et sted du kan slippe ut frustrasjonen din. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 iphone 4 var jo den første brukbare iphonen. veldig førnøyd med min (jailbreak selvsagt). tror nok 4ern holder ut iphone 5. Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Synes den er veldig ukomfortabel å holde i hånden, veldig "kantete" Får håpe iPhone 5 blir hakket smudere! Endret 11. februar 2011 av Bmx123 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tragisk diskusjon egentlig xD. Men Apple burde åpne seg mer. Widgets er hvertfal et must. Flashplayer er også viktig. Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg vet, synes dette begynner å bli små-kleint. Dette hadde jeg ikke trodd om apple`s tilhengere. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tipper på følgende -Kraftigere CPU (dualcore) -Likt design (utenom utbedring av antennen) Ellers så tror jeg dette vil bli en oppgradering a lá 3GS. Ikke noe revolutionerende, men heller en utbedring. Ting kanskje (men tvilsomt) kommer -NFC -To størrelser (håper ikke dette kommer) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 I følge steve jobs er jo alt revolusjonerende. Videosamtale, kamera foran bl.a Lenke til kommentar
TKMag Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) - 64GB (Evt. microSD støtte <-- Tvilsomt ) - Widgets (inkl. startskjermer ala Android) - Dualcore - HDMI output - Bedre og uttagbart batteri - Flash-støtte... - Mulighet for kjøp uten abbonement i alle salgskanaler - 4G kompatibilitet Å håpe på mer enn 2 av 8 blir vel litt i overkant... Endret 15. februar 2011 av TKMag Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Får håpe de benytter seg av teknologi som allerede finnes og benyttes i steden for å innføre gammel teknologi som en revolusjon. iPhone 4 fikk jo flash (på kamera) som da var en revolusjon så det neste må vel bli flashstøtte i selve programvaren som en enda større revolusjon. Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 :hmm:Hører rykter om iPhone nano, håper det kommer! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Det siste jeg hørte angående minnet er at grunnen iPhone 4 ikke kom med 64 GB er at de ikke får brikkene holdbare nok i den brikkestørrelsen. Tror de har et krav om at de må tåle 1000 skrivninger/slettinger. Men uansett kan det hende dette problemet forlengst er løst og at iPhone 5 faktisk kommer med 64 GB, eller kanskje til og med mer? Mulig den også benytter samme eller bedre kamerabrikke som i Nokia N8, men selv tviler jeg litt på dette da bildene vil ta så mye mer plass. Edit: Hadde en bokstav for mye Endret 18. februar 2011 av PL610 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 5ern bør støtte widgets. Hjemmeskjermene alene er grunn nok til å velge android over iphone. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det jeg liker mest med apple er at de driver skjermoppløsninger fremover. Man finner jo snart 17 tommers datamaskiner med lavere oppløsning enn mobiltelefoner. Så det jeg ser frem til er at iphone får bedre oppløsning og raskere cpu. Økosystemet deres med applikasjoner tilleggprodukter er allerede meget godt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Blir nok ikke høyere oppløsning enn det iPhone 4 har med det første. Er rett og slett ikke vits på en så liten skjerm. Raskere CPU, selvfølgelig. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 5ern bør støtte widgets. ??? Jeg mener å ha sett minst to iphone4 med widgets, men kanskje jeg så syner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå