awezum Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg heter Tommy, er 17 år og kommer fra Arendal. Fortiden går jeg idrettslinja ved Åmli & Tvedestrand vgs, og trives godt. Mye av fritiden går til trening, men også litt til pc og eventuelle spill. Og for å ikke glemme mine venner og kjæreste. Jeg er slem, biter så hold avstand? Meh, er forholdsvis ganske så snill og grei og ha med å gjøre Noe dere lurer på så er det bare å sende en PM eller skrive her. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du kommer faen ikke fra Arendal! Du kommer fra Treungen. Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Gammeldagse i dag? Er jo nesten som man skulle tro at Øyestad fortsatt var en kommune... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Tommy ble født i Arendal, men flyttet til Treungen for mange år siden. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg vet vel bedre enn deg hvor jeg kommer fra, gjør jeg ikke Petter? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg vet vel bedre enn deg hvor jeg kommer fra, gjør jeg ikke Petter? Nei du gjør jo tydeligvis ikke det, hvis du har bodd på et sted lengre en et annet så skal du si at du kommer fra stedet du har bodd lengst 1 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 welcome Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå