abene Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fractal Design er klar med med et nytt kabinett. Les mer Lenke til kommentar
andylove Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ser jo stilig ut, men er vel temmelig likt R3 utenom døra forran og ferdig isolert. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 og fronten ligner veldig mye på den som Antec 300 har. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Det jeg har likt med Fractal så langt er at de spesialiserer seg. Define R3 er helt suverent pga lavt støynivå og pent ytre til en behagelig pris. Hva er det som gjør at dette skiller seg ut? I følge Fractal sin hjemmeside skal dette kabinettet tilby god kjøling sammen med et sofistikert ytre og til lavpris. Altså litt som Antec 300 rett og slett. Jeg er ikke så forferdelig overbegeistret denne gangen. Synes ikke designet er plettfritt, og i tillegg kommer det med USB 2.0 utganger som jeg synes blir litt avleggs på et nytt produkt. Er likevel spent på temperaturene. Endret 9. februar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg skjønner ikke at det bare er USB2 og ikke USB3. Noen som vet hvordan det er mulig i 2011? Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ser ut som billigversjonen av fractal design arc. Så helt greit ut, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er jo det det er. De ønsker å konkurere i det billigere sjiktet. Billigere enn R3 er ganske billig, så hva skal man forvente seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå