tmolvik Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei, Jeg har et problem med enkelte av nettavisene jeg pleier å bruke. Den siste tiden har det bare kommet opp gamle versjoner av nettsidene (f.eks at forsiden på tv2.no er 10 dager gammel). Hvordan får jeg fikset dette? Prøvde å slette all netthistorikk uten at det hjalp og har ikke så mye peil på cookies etc. Problemet oppsto i Firefox, men eksisterer også nå som jeg har lastet ned Chrome og i en allerede installert versjon av Explorer. Noen som har peiling på hva dette kan skyldes? Mvh Thomas Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er du tilfeldigvis på et skolenett eller jobbnett? Lenke til kommentar
tmolvik Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg er på jobb (selv om jeg opplevde noe lignende på min egen maskin for noen år tilbake). Er du tilfeldigvis på et skolenett eller jobbnett? Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg vet at på noen skoler "cacher" de websider som ofte blir besøkt for å spare litt båndbredde.. Kanskje dette har skjedd her, og så har noe låst seg? Snakk med nettverksansvarlig du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå