Pc96 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Katten klarte å vellte en blomsterpotte med noe kjemikaliegreier i. Hun myser på øyet, og pupillen er uvanlig liten. Burde jeg gå til dyrlege eller ikke? Tips til hva som er best å skylle med, som jeg slipper å kjøpe siden dyrlegen er 1,5 time fra. Har prøvd å skylle med vatn. Tusen takk for svar! Endret 9. februar 2011 av Pc96 Lenke til kommentar
mariant Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dyrlege med en gang!! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vann er vel best å skylle med. Men hvorfor ringer du ikke dyrlegen uansett? De kan gi bedre råd enn oss uansett om du trenger å dra dit eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ring dyrlegen! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg kan ellers se for meg at det å skylle øyet til en katt kan være en utfordring. Mitt tips (kanskje ikke så lett å gjøre alene): Tull katten inn i et håndkle og stram godt. Da har den ikke så mye den skulle ha sagt. Det er mulig den blir litt fornærmet. Brukte denne metoden med suksess da vi skulle gi øyedråper til en svær hannkatt vi hadde. Uten håndklemetoden var det bare så vidt det gikk når hele familien på fem holdt ham nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå