Virke Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Designer min første webside i flash atm. Den skal brukes som min fotoportfolio, og jeg har en god plan på hva jeg skal gjøre. Trenger noen pekepinner på hva som er HOT og NOT, og hvilke få feil som er de mest vanlige (og som jeg burde styre unna)? takk takk Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Personlig er jeg ikke glad i Flash-sider i det hele tatt. Sørg iallefall på at det går an å merke og kopiere tekst fra den. Det er et vanlig irritasjonsmoment på mange Flashsider at det ikke går an. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ha ting som går ann å blokkere. En ting som er NOT er den forbasket spørreundersøkelsen som er på gang.. når jeg trykke på siden når jeg er inne på hardware.no kommer det opp en ny fane fordi det er "spørreundersøkelses reklame" i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Okei, jeg ser mange fotografer har en portfolio som er laget i flash for å få forsterke uttrykket fra bildene. Jeg gidder ikke lære meg noe kodespråk... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bare bruk ferdige javascript bildegallerier. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Ikke interessant ettersom jeg lager alt fra bunnen av. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Da må du nesten lære deg et kodespråk Lenke til kommentar
Virke Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg holder på å lage en webside i Flash Professional som skal for det meste bestå av bilder. Jeg lager alt fra bunnen av og siden min ser faktisk mye bedre ut enn andre sider der ute. Bruker Actionscript 2.0 så jeg har ikke noe behov for koding. Dette var ikke noe jeg spurte om heller. Ser ikke ut som jeg har forklart meg godt nok? Bare fortell nybegynnerfeil og ting DERE synes er jævla irriterende. Edit: ffs Endret 9. februar 2011 av MrWinkietinkle Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kan jeg få se et bilde av hvordan nettsiden kommer til å se ut? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Bare fortell nybegynnerfeil og ting DERE synes er jævla irriterende. ok Jeg holder på å lage en webside i Flash Professional Da har jeg gjort som du ba om Endret 9. februar 2011 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå