Gå til innhold

Hjelp, 2 skjermer til laptop?

Armador

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er noe jeg egentlig aldri har prøvd meg på eller vært borti, så forvent merkelige spørsmål!

Kan jeg koble laptopen min til tv'en og spille på tv skjermen, mens jeg sitter på internett/overvåker hardware eller aksjemarkedet med laptopskjermen? Er det drivere som gjør dette mulig, eller hardware?

Kan jeg da bruke samme mus på begge skjermene, men "låse" den til skjemen jeg spiller på når jeg bare ser på den andre skjermen?

Hvordan kan jeg få dette til?

Dårlig forklart? Spør!

Mvh Håk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Du kan mest sansyneligvis koble deg på en til skjerm med bærbar pcn din.(så lenge du har inn gang til det)

Det du da får er en vanlig windows skjerm og en extended skjerm.post-207901-0-69592200-1297396290_thumb.jpgpost-207901-0-99419400-1297396623_thumb.jpg

For og få dette til må du vite hvem som har laget skjermkortet ditt og hvilken driver(software) du har fra denne produsenten.

Glemte og skrive at du kan velge hoved skjerm

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

http://www.microsoft.com/athome/organization/twomonitors.aspx

Edit: Forresten, om din laptop automatisk bytter om til HDMI utgangen når du kobler til en TV, så bare holder du 'Fn' og trykker F5, så bytter den tilbake til visning på laptoppen, så kan du følge anvisningene på linken for å organisere skjermene slik du vil.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...