Armador Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei! Dette er noe jeg egentlig aldri har prøvd meg på eller vært borti, så forvent merkelige spørsmål! Kan jeg koble laptopen min til tv'en og spille på tv skjermen, mens jeg sitter på internett/overvåker hardware eller aksjemarkedet med laptopskjermen? Er det drivere som gjør dette mulig, eller hardware? Kan jeg da bruke samme mus på begge skjermene, men "låse" den til skjemen jeg spiller på når jeg bare ser på den andre skjermen? Hvordan kan jeg få dette til? Dårlig forklart? Spør! Mvh Håk Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 kobler du til skjermen, og høyreklikker skrivebordet i windows, for så å velge oppløsning kan du velge å utvide skrivebordet. du får da brukt begge skjermene samtidig. spill kan du alt tabbe inn og ut av, for å få musen låst, eller utenfor spillet Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 haha, det er så lett ja får prøve når jeg kommer hjem fra jobb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå