konduktans Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Har du flere bilder av G5-prosessorkjøleren? Ble litt nysgjerrig. Er den tungere enn en melkekartong? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 kan ta bilder av den i dag og legge til. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Bilder av G5 kjøleren med prosessoren fortsatt påmontert. Kan skru fra hverandre i morgen og ta litt flere bilder da: Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Hvordan er MCW82? Vurderer å gå til innkjøp av et slikt selv. EDIT: Ser ut som en grei kjøler, hvis en ser bort fra problemer med montering og den store vekten! :-) Endret 14. april 2012 av konduktans Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 var lett å montere på mitt kort, men måtte ta bort en gummibit på den saken som er på baksiden da den trykka godt på elektronikken på baksiden. Ingen av minnebrikkene var i kontakt med originalkjøleren så jeg setter ikke på noe kjølebrikker selv. Kan hende jeg setter ei vifte så den blåser over kortet for sikkerhetsskyld. Gidder ikke betale 8-900 kroner for ei blokk som passer kun til ett skjermkort. Swiftech har dessuten vært flinke til å lage festebrikketter til både blokkene for prosessorer og skjermkort når nye kommer ut. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Absolutt. Det er det jeg tenker også. Fullcover er bortkastede penger. Tror dog du gjør lurt i å sette på kjøleribber på minnebrikkene. Kjedelig hvis de skulle brenne opp. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 forsøkte å starte i dag, men maskinen booter ikke. en liten rykning i ene radiatorvifta og det er alt som skjer når jeg kobler hovedkortet på. starter jeg pumpe og harddisker med bare å bruke en ledningsstump mellom grønnog svart på psu kontakten går ting som de skal. Får dobbelsjekke litt, men litt nedtur for å si det sånn. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 glimrende... fant en skru liggende på tvers bak hovedkortet i overkant av prosessoren, så har vel klart å ødelegge dette hovedkortet med tilbehør... dyr morro dette her :-( satte sammen igjen og fortsatt ikke liv. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Kjipe greier! Hva slags komponenter er det? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Gammalt lg775 sett med asus p5q og en quad coreintel, men trengde ikke å bruke noen tusenlapper på ny hardware nå. Håper bare skjermkortet har overlevd... Er det som er nyeste i heimen. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det er bare å sende prosessoren til meg, så skal jeg se om den funker, og sende den tilbake :-) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Vi endte opp ganske likt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå