VgRD Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Har lest mye dårlig om absoluttspill.no, men ingenting fra nyere dato. Så lurer egentlig på hvordan de er nå? Blitt bedre? Dårligere? Endret 9. februar 2011 av VgRD Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 https://prisguiden.no/butikker/absoluttspill Ser ut som om de har tapt seg. Brukte dem litt tidligere, men i det siste har jeg stort sett kjøpt ting som kan lastes ned digitalt. Har ingen dårlige erfaringer med dem selv. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Se der ja. Jaja, har bestilt TDU 2 fra dem, og fikk mail om at jeg skulle få det i morgen. Får vel bare håpe Endret 9. februar 2011 av VgRD Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Tenkte bare å slenge inn at jeg fikk spillet i dag! ikke dårlig kundeservice heller Fornøyd Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Sendte epost for en par uker siden, men har fortsatt å motta ett svar. Samt oppdaterer de produktene sine veldig skjeldent. Ikke å anbefale ut ifra hvordan de en gang var. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Skulle akkuratt til å opprette ein tråd om absolutt spill før eg oppdaga denne tråden! Har ein kompis som har bestilt spill for nesten 800kr innpå AS. Men etter den dårlege kundeservicen ønskjer han å heve kjøpet. Varene er ikkje sendt då battlefield3 var ein av produkta. Han har sendt mail og prøvd telefon utan hell. Kva kan han gjere vidare i denne saken? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har fremdeles ikke mottatt et spill jeg bestilte i mai, og har sendt to mail på det uten svar. Har også en forhåndsbestilling inne på et spill som ikke er lansert ennå, jeg håper at dette dukker opp. Det er sure penger å miste... Forøvrig har jeg brukt dem i flere år og har alltid fått bra service inntil i vår. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Skulle akkuratt til å opprette ein tråd om absolutt spill før eg oppdaga denne tråden! Har ein kompis som har bestilt spill for nesten 800kr innpå AS. Men etter den dårlege kundeservicen ønskjer han å heve kjøpet. Varene er ikkje sendt då battlefield3 var ein av produkta. Han har sendt mail og prøvd telefon utan hell. Kva kan han gjere vidare i denne saken? Be han prøve igjen. Det er 14 dagers angrefrist på alt som kjøpes på nett (minus spesiallagde produkter), så det skulle ikke være noe problem å annulere kjøpet Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hallo! Er det noen nye erfaringer med denne siden? Jeg forhåndsbestilte fifa 12 for noen uker siden, og har sendt et par mailer for å høre om jeg får spillet innen releasedato. Ingen svar sålangt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 For 4-5 år siden ville jeg sagt "Slapp av, du får spillet på release". I dag ville jeg bestilt spillet fra en skikkelig butikk og avbestilt fra absolutt. Dessverre. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 For 4-5 år siden ville jeg sagt "Slapp av, du får spillet på release". I dag ville jeg bestilt spillet fra en skikkelig butikk og avbestilt fra absolutt. Dessverre. OK. Men får jeg pengene automatisk igjen når jeg avbestiller? Er kjipt og kaste penger ut vinduet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Når de ikke har sendt deg spillet engang, skal du selvsagt ha pengene igjen. Om de går konkurs før du får pengene igjen må du rette krav mot boet... Lenke til kommentar
MartinSJ Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Når de ikke har sendt deg spillet engang, skal du selvsagt ha pengene igjen. Om de går konkurs før du får pengene igjen må du rette krav mot boet... Sitter med samme problemet selv. Forhånds bestilt Fifa 12, og ser siden deres er nede. Leser også om flere som ikke har fått spillene sine. Hvis noen hører/finner ut noe mer, hadde all info blitt tatt godt imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå