Gå til innhold

Språkreise til Malta

Anbefalte innlegg

Vi er 3 gutter som planlegger en språkreise til st.Julians i Malta. Vi er 16 år gammle. Vi drar hovedsaklig for og drikke,feste og bli kjent med nye folk. Er de strenge med henhold til drikking på disse reisene? Eventuellt hvilke reisebyrå som gir faen i drikking, og hvilke gjør ikke det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er 16års grense for alkohol i Malta. Så det er bare å kose dere.

Feil den er 17, men i praksis får alle som ser ut som de er over 12 kjøpt tror jeg. Disse landene her praktiserer ikke aldersgrensa. USA derimot praktiserer den strengt og noen steder sjekker ID på absolutt alle selv om de er 70 år gamle og tydelig ser ut som de er godt over 21...

Lenke til kommentar

Men siden vi er 16 år og gammel nok til å drikke der, betyr det at vi kan drikke uten og bli sendt hjem hvis vi blir merka av de reiselederne på språkskolene? vi har jo selvføgelig vurdert å reise på guttetur til et annet land, men det virker spennende å bli kjent med nye folk osv. Vi er jo 3 festløver så akkurat dette med å kunne drikke der uten å bli sendt hjem er ganske viktig :fun:

Vi kommer jo selvfølgelig til å være på skolen der osv å gjøre det reiselederne sier

Lenke til kommentar

Det er 16års grense for alkohol i Malta. Så det er bare å kose dere.

This is wrong.

Jeg var på St.Julians for 2 år siden (ikke med noe språkreise-selskap). Skolen ligger sånn ca. midt i St. Julians by, kun et par min unna bargaten. Bargaten er lang og mange klubber (jævla god musikk).

Folka fra EF o.l får IKKE lov til å drikke under noen omstendigheter og blir sendt hjem asap hvis de blir tatt i det. Husker jeg møtte noen på en klubb hvor disse var fra EF. De ble tatt med en øl i hånda hver og måtte dra neste dag. På egen/foreldrenes regning.

EF og de andre reiseselskapene har ledere som leter gjennom hver eneste nattklubb hver kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...