simes Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg Aquacomputer vannkjøling fra Microplex. Dette bestod av cpu cuplex kjøler og en kjøler til radeon 9x00 samt evo 240 radiator. Jeg startet selvfølgelig med å clocke prosessor, som ikke kom veldig høyt på grunn av lav max vcore på Epox sitt 4pca3+. Da gikk jeg over til skjermkortet som jeg allerede hadde clocket max med standard kjøling (310/320, merk ikke pro Hercules Radeon 9700).. Litt høyere enn det skapte artifacts. Da startet jeg, jeg lot være å clocke rammen, siden kjølingen dens var uforandret. Jeg startet med 10 og 10 om gangen og ble mer forbauset hver gang. Jeg regnet med artifacts på ca 360, men neida. Jeg maxxet ut rage3d tweaker sin på 373mhz og måtte laste ned rivatuner. Her kom jeg stadig høyere uten artifacts. Endelig på 420mhz core kom det artifacts! Selv om det var lite artifacts, satte jeg den ned til 402 og kjører der nå stabilt. Hercules Radeon 9700 np kjører standard på 275/275 og jeg fikk den til 402/320, noe jeg synes er meget bra! Hva har dere andre oppnådd med deres vannkjøling? Dette var uten peltier.. Jeg er i hvert fall meget fornøyd! /edit Gjorde om topic.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå