Nilsen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 FSP vil dele ut til en heldig leser. Les mer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dette trenger jeg sårt. Har en gammel PSU fra 2005 som er fra jallamerke som streiker 24/7. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sorry Mikkel, It's mine! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 måtte den beste forumtøsa vinne! Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg trenger en ny en! Kan ikke spille tunge spill pga en ustabil og svak 12v rail som ikke klarer å holde ut GTX 460en min Endret 9. februar 2011 av Exodai Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 merkelig at artikkel linken sa at det bare var ett! spørsmål. men i selve artikkelen må man svare på dobbelt så mange... Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor har du lest at det bare var ett spørsmål? (mulig det er endret etter du sa det, men jeg finner det ikke noe sted ) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 fakk... Svarte feil gitt. Tenkte på viftegrillen, ikke luftehullene.. jaja, sånn går det når man ikke har sovet på en stund.. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kommer vel til å donere denne lekre saken bort til mobbeoffer om jeg vinner. Så da står det bare igjen om Hardware er for eller imot mobbing Stakkars gamingmothercore som sitter med en stakkarslig gammel PSU og blir konstant mobbet av den nye yngre bærbaren min Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Enda en konkuranse jeg ikke kommer til å vinne . Lenke til kommentar
ZeeGee Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Julekalender ! ! ! :D Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 likte fargen, men hakke bruk for dem, men hvis jeg skulle vinne den gir jeg denne til brodærn min, han har mer bruk for den. skrivefeil.... den* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå