nixerN Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Lurer på å bestille snus på nett. Kom over denne siden: www.northerner.com. Er det noen som har noe erfaring med å bestille snus på nett? Det jeg lurer mest på er hvordan det blir i tollen. Info på siden sier: We mark international packages as containing the specific description of your order and state the cost of the item on the customs documentation Tar tollerne inn alle pakker, eller slipper noen forbi? Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har bestilt fra en tilsvarende side og det gikk dårlig. Fikk melding om at pakka ble tatt i tollen etter to uker. Kan hende jeg hadde uflaks men. Men jeg er i grunn sikker på at de ikke tar inn alle pakkene. Så det går vel på flaks. Forresten, den siden jeg bestilte fra ga meg muligheten om å få pengene refundert så lenge det ble tatt. Lenke til kommentar
nixerN Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Forresten, den siden jeg bestilte fra ga meg muligheten om å få pengene refundert så lenge det ble tatt. Du husker tilfeldigvis ikke hvor det var? Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Du husker tilfeldigvis ikke hvor det var? Nja.. Husker ikke det nei. Men siden hadde samme layout som northener.com så de er muligens i den samma kjeden. Lenke til kommentar
nls Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Brukte den når jeg studerte i utlandet, veldig fornøyd, valgte UPS levering på døren for 90,- Hvis du tenker på å bestille til Norge er det nok bedre å bare gå i butikken. Lenke til kommentar
nixerN Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Hvis du tenker på å bestille til Norge er det nok bedre å bare gå i butikken. Må nok bite i det sure eplet ja selv om det faktisk frister litt å prøve. Pakken kan faktisk bli stoppet to ganger før det ikke lønner seg lenger. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Dere kan lese mer om import av tobaksvarer inklusive snus her: http://www.toll.no/templates_TAD/CircularLetter.aspx?id=177499&epslanguage=no&parentid=66242 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå