Gå til innhold

Videokamera til roadtrip.


Anbefalte innlegg

God dag.

 

Jeg har lest igjennom de fleste tråder av dette slaget, men fant ike noe som var så alt for relevant. Om mitt spørsmål står besvart et annet sted, så beklager jeg bryet.

 

Jeg drar med jevne mellomrom på roadtrip med vennene mine, og vil gjerne kunne filme dette i framtida. Så, jeg lurer på om det finnes noen veldig robuste videkameraer med masse lagringsplass og god batteritid. At den filmer i god kvalitet er ikke et must, men kommer jo godt med. Jeg er ikke så nøye på pris, har tenkt til å ha dette kameraet lenge.

 

Setter pris på svar!

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du ha et robust kamera, ville jeg gått for GoPro HD-Hero!

En kamerat av meg har det, og vi bruker det til hjelmkamera når vi står på ski. har også brukt det på vannski og filmet under vann (ja, det kommer med vanntett casing).

 

Dette filmer i 1080p 25 frames, eller 720p 50 frames på SD kort, så er jo bare å ha stort nok kort, eller eventuelt flere! Batteritid vet jeg dessverre ikke noe om :(:thumbup:

 

GoPro er vel det mest robuste kameraet jeg kjenner til. søk på gopro hd på youtube eller vimeo

Endret av a_strann
Lenke til kommentar

Vil du ha et robust kamera, ville jeg gått for GoPro HD-Hero!

En kamerat av meg har det, og vi bruker det til hjelmkamera når vi står på ski. har også brukt det på vannski og filmet under vann (ja, det kommer med vanntett casing).

 

Dette filmer i 1080p 25 frames, eller 720p 50 frames på SD kort, så er jo bare å ha stort nok kort, eller eventuelt flere! Batteritid vet jeg dessverre ikke noe om :(:thumbup:

 

2 og en halv time, vis jeg ikke tar feil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...