Gå til innhold

Kjempebutikk åpner i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk forresten tak i 70-200 f2,8L IS ll ny for kr 11999.-

Jett hvor, nei det var ikke FV :tease::tease:

 

Rettet prisen

 

Er det en sådan svalbard-deal eller har du fikset objektivet på en annen måte ?

 

Litt av begge deler,jeg får det opp til Svalbard og bruker det dær,dermed kan det tas med ned, i tillegg fikk jeg superrabatt i butikken på objektivet og slipper oppkravsgebyr.

Det står det respekt av :-)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Fikk forresten tak i 70-200 f2,8L IS ll ny for kr 11999.-

Jett hvor, nei det var ikke FV :tease::tease:

 

Rettet prisen

 

Er det en sådan svalbard-deal eller har du fikset objektivet på en annen måte ?

 

Litt av begge deler,jeg får det opp til Svalbard og bruker det dær,dermed kan det tas med ned, i tillegg fikk jeg superrabatt i butikken på objektivet og slipper oppkravsgebyr.

Det står det respekt av :-)

 

Ja det står det respekt av ;)

Lenke til kommentar
Men vi handler vel alle dær vi får best pris vil jeg tro :-)

Ikke alltid. Leveringstid, oppfølging og service er vel så viktig.

Jeg fikk tilbud om å kjøpe Nikkor AF-S 85mm f/1.4 for den nette sum av 9200,- når jeg var i Singapore i oktober mnd (John 3:16 i SG), dvs, 1800,- billigere en JapanFoto. Etter 2 mnd venting ble det JapanFoto.

Jeg har handlet fra FV tidligere, og har fremdeles ambisjoner å handle fra FV, ikke en ting har jeg å klage over når det gjelder FV :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som fikk tak i EF 100 F2.8 IS USM Macro? Denne kom aldri til nettbutikken til kampanjepris, så vidt jeg kunne se. Dette ble forsåvidt også bekreftet av FV via en epost korrespondanse jeg hadde i går. Ble en skuffende dag for min del.

 

Jeg fikk tak i den :) var ikke så veldig mange av den. Har allerede buyers remorse, så kanskje det dukker opp en på bruktmarkedet med et sigmafilter om ikke så alt for lenge ;)

...uforutsette utgifter er alltid gøy rett etter at man har brukt penger :thumbup:

Lenke til kommentar
Men vi handler vel alle dær vi får best pris vil jeg tro :-)

Ikke alltid. Leveringstid, oppfølging og service er vel så viktig.

Jeg fikk tilbud om å kjøpe Nikkor AF-S 85mm f/1.4 for den nette sum av 9200,- når jeg var i Singapore i oktober mnd (John 3:16 i SG), dvs, 1800,- billigere en JapanFoto. Etter 2 mnd venting ble det JapanFoto.

Jeg har handlet fra FV tidligere, og har fremdeles ambisjoner å handle fra FV, ikke en ting har jeg å klage over når det gjelder FV :)

 

Klart at service/leveringstid er viktig,men det har jeg ingen problemer med dær jeg nå handler .

Fotoutsyr handler jeg konsekvent her i Norge,med tanke på garanti/reklamasjon .

Lenke til kommentar

Noen som fikk tak i EF 100 F2.8 IS USM Macro? Denne kom aldri til nettbutikken til kampanjepris, så vidt jeg kunne se. Dette ble forsåvidt også bekreftet av FV via en epost korrespondanse jeg hadde i går. Ble en skuffende dag for min del.

 

Jeg fikk tak i den :) var ikke så veldig mange av den. Har allerede buyers remorse, så kanskje det dukker opp en på bruktmarkedet med et sigmafilter om ikke så alt for lenge ;)

...uforutsette utgifter er alltid gøy rett etter at man har brukt penger :thumbup:

 

Kjøpte den for en stund siden,meget bra sak :-)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg var der idag kl 10:05 fikk kølapp nr 70 og idag var det ikke så mye spennende.

 

Jeg kjøpte av alle ting bare Akg k480 NC. Har sikla på noe sånt lenge.

 

Ble henvist til under etasjen og fikk ikke titte.

Spurte hvor ting er 2x, men fikk svar om og stå ved kasse og vent på att de roper opp nr.

 

Men siden ting ligger ute på hylle, som jeg etter og ha blitt lei av og vente rota rundt.

Er jo veldig urettferdig det da jeg trodde alt lå på kassa.

 

Så ble det en form for auksjon der laveste nr vinner, han som har lyd avdeling var opptatt på mobil. Så kom en annen selger m 3 stk som var igjen. Vi var vel rundt 10stk som ville ha det.

 

Så de som ikke bor i Oslo eller fikk på nettet, ble ikke noe mere imponert av og stille der personlig, men men.

 

Jeg har burdag i dag så selvsagt fikk jeg det siste paret:)

 

Er ikke mye hjelp i de 10 - 15 selgerne som er der.

 

Så still opp tidlig, gå rundt i butikken og sjekk om varen ligger ute i butikken og vent lenge på ditt nr for og få betalt.

 

Var ute ca 10:50 tok lengere tid å betale, men hadde bil så fikk ikke sett så mye av butikk.

Du skal vite hva du vil ha, de har ikke tid til og hjelpe.

 

Jeg snakket med selgerne om att det var urettferdig att det var tilfelig hvem som fikk varer og att de burde gi de som ikke fikk, varen til samme pris og senere fikk jeg bare nei.

 

Så ja er litt dålig det og att man kan kjøpe 2stk, burde være 1 stk pr kunde.

 

Ellers må jeg tilbake for og se fordi det var masse folk og kaos og fikk ikke sett butikken.

 

God jakt...

 

Edit: Nei gidder ikke.

 

Her var det mye feil staving/ setninger, men jeg gidder ikke rette.

Siden jeg titter i glasset... som er tomt for Borg...

Endret av shakey
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...