Gå til innhold

Bytte passord på Exchange-konto, Windows Mobile 6.5 og Nokia E72


Anbefalte innlegg

(For å gjøre en lang historie kort: Hvordan endrer man passordet på en eksisterende Exchange-konto i en HTC Touch med Windows Mobile 6.5 og Nokia E72?)

 

Hei!

 

På jobb er det en del personer som har HTC Touch med Windows Mobile 6.5 og mange med Nokia E72.

 

Vi har en policy i firmaet som sier at hver 60.dag skal brukerne endre sitt passord i Windows. Når de med sync til Exchange-serveren gjør dette, så må de også skifte til samme passord på mobilen for at syncingen ikke skal gå i stå. Dette sliter mange med. De vet rett og slett ikke hvordan man endrer passordet i mobilen.

 

Jeg får bare henvendelser pr mail og telefon, og jeg har ingen av disse telefonene selv, så jeg må nesten alltid henvise til leverandør for at brukerne skal få hjelp. Som en ekstraservice, hadde det jo vært greit om jeg faktisk lærte meg hvordan jeg gjør det. Jeg har leita og søkt i manualer og google, men alt jeg finner er hvordan man setter opp en Exchange-konto EN gang. Ikke hvordan man gjør endringer i en eksisterende konto.

 

Så om noen kan hjelpe meg: Hvordan endrer man passordet på en eksisterende Exchange-konto i en HTC Touch med Windows Mobile 6.5 og Nokia E72?

 

Håper noen kan hjelpe. Enten bare med en av dem eller begge.

Endret av servicemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med utgangspunkt i at det er Mail For Exchange på nokiatelefonen gjør man følgene:

 

1. Gå inn på Meldinger (der man ser innboks, Sendte Elementer, Kladd osv)

 

2. Trykk Valg og gå inn på innstillinger og mail for exchange

 

3. Trykk Valg og rediger profil

 

4. Gå ned til Påloggingsdetaljer og der kan man endre passord!

 

Kort fortalt:

 

Meny > Meldinger > Valg > Innstillinger > Mail for Exchange > Valg > Rediger Profil > Påloggingsdetaljer

 

 

Håper dette hjelper deg litt :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...