mckvakk Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har begynt på fotoskole og vil da ha behov for å dra med meg både laptop og kamera rundt. Tidligere har jeg bare fraktet alt løst i en vanlig messenger bag, men dette er jo absolutt ikke en optimal løsning. Derfor er jeg på jakt etter en veske eller sekk med plass til en 15" MacBook Pro med lader, et 500D (eller 60D hvis lånekassen er snille) og et par objektiver. Hvis den i tillegg har plass til en bok er dette et stort pluss. Jeg er på budsjett og må sette en maksgrense på 1500-2000kr, men ideelt sett bør den ikke koste mer enn en tusenlapp siden det er et par andre ting jeg også trenger.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) LowePro ProRunner 350 AW? Eller LowePro Fastback 250* slik at du også får plass til andre ting enn PC og foto? *) LowePro har også en Fastback 350 som er større ... Endret 9. februar 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Oisann. Disse var meget flotte, og med veldig bra pris. Tror jeg skal ta en tur på japan photo og se på disse for å finne ut hvem av de jeg går for. Tusen takk for tips. Endret 9. februar 2011 av mckvakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå