Vikingspeider Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei. Har fått overført noen filer fra en Mac til min MP3-spiller, men når jeg åpner spilleren på min PC for å få ut filene, ser jeg dem ikke. Maskinen anerkjenner at joda, spilleren er full, men den ser ikke filene. Finnes det noen lettvint løsning på dette, annet enn å blande inn en ny Mac? Har ikke spesielt god tilgang på denslags. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 I utforskeren, gå i toppmenyen under verktøy/mappealternativer eller hva det heter. Under "vis" krysser du av "vis skjulte filer og mapper". Hvis dette ikke funker kan du også prøve å hake vekk "skjul beskyttede operativsystemfiler. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Det finnes kanskje en enklere løsning på problemet. Når du er inne i mappen med filene, kan du da se et valgarternativ for visning av forksjellige filtyper nederst i utforskeren? Isåfall, klikk deg frem. Endret 9. februar 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå