Gå til innhold

Får ikke sendt meldinger på MSN

Hachon

Anbefalte innlegg

Av en eller annen merkelig grunn så får jeg ikke skrevet til enkelte av mine venner på MSN, ofte er de nødt til å skrive til meg først, og ofte vises jeg som offline selv om jeg i min messenger står som online.

Det gjelder forøvrig jobb-pcen og pcen hjemme.

Jeg har reinstallert Live essentials (som jeg bruker hjemme) og Live essentials-versjonen for XP på jobb.

Jeg fjernet også alle oppføringer i registeret på pcen hjemme uten at dette hjalp.

Får samme feil i Trillian, og det fungerer like dårlig der.

Noen som har opplevd det samme, eller har noen tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen merkelig grunn så får jeg ikke skrevet til enkelte av mine venner på MSN, ofte er de nødt til å skrive til meg først, og ofte vises jeg som offline selv om jeg i min messenger står som online.

Det gjelder forøvrig jobb-pcen og pcen hjemme.

Jeg har reinstallert Live essentials (som jeg bruker hjemme) og Live essentials-versjonen for XP på jobb.

Jeg fjernet også alle oppføringer i registeret på pcen hjemme uten at dette hjalp.

Får samme feil i Trillian, og det fungerer like dårlig der.

Noen som har opplevd det samme, eller har noen tips?

Halla, har noe av det samme. Folk kan skrive som bare fan til meg uten at msn gir noe som helst tegn eller gir meg meldingen i det hele tatt. Ofte kommer ikke det jeg skriver fram og dette fører til masse forvirringer og ubehageliheter for meg når folk ikke skjønner en jævla dritt av hva jeg snakker om... Håper dette fikses, vanskelig å dokumentere at det faktisk er en feil og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...