Kebab GUD Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 jeg vil nå beklage allt det stygge jeg skrev om mulighetene for en Terminator4 .. beklager jeg så nettop Terminator3 .. og må si .. hvis det ikke kommer en oppfølger .. er det en forbrytelse .. for dere som ikke har sett 3'ern så skal jeg ikke ødelegge .. men jeg sier bare . på den måten den filmen sluttet .. så må det komme enda en .. men nå kan de jo ikke sende flere tilbake i tid .. siden ************ jeg ser for meg T4 som .. rein Sci-Fi .. ikke så mye Action .. men Rein Sci-Fi .. yee (Se T3 og dere vil se hvorfor) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 oh, når gårn på kino? Den vil jeg å se... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 oh, når gårn på kino? Den vil jeg å se... jeg må vel si at den er på kino i USA .. og kommer til norge 8 august (jeg så den på en helt ok TS ) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 med andre ord så må jeg se den på "bip" først...jaja, får fyre opp xbox'en igjen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 alvorlig talt.. se en av "de store" filmen på pc'en? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 billigere enn å fly til usa og tilbake ihvertfall Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 alvorlig talt.. se en av "de store" filmen på pc'en? fordi den kommer ikke før AUGUST! og det var ganske bra kvalitet for å være TS.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har hørt at den TS'n er av dritt bra kvalitet ja. Hmm nå frister det å se den men nei sånne filmer BØR ses på kino Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg og mener at store filmer bør sees på kino. litt off topic men, SnowDOG_, Du blir aldri den samme med den avataren Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 fordi den kommer ikke før AUGUST! ja, gid! en hel måned til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 tilgang til privat kino med skikkelige stoler og genialt anlegg tror nok det blir t3 på den ( så fort det kommer noe bedre enn svcd-ts ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 SnowDOG_, Du blir aldri den samme med den avataren Hehe vet den er litt for tamt for meg. for se ka eg gjør med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå