Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] veldig vondt i øret etter flyreise


Lasse94

Anbefalte innlegg

Hei

har veldig vondt i øret for tiden etter at jeg fikk lungebetennelse når jeg var i nederland, og ble veldig tett i nesa osv da.

på veien hjem tok vi fly, og jeg klarte fint å utligne på veien opp, men ble veldig tett i nesen, og klarta absolutt ikke å utligne trykket på det venstre øret når vi skulle lande.

dette endte med at jeg fikk veldig vondt i øret og først etter 1 time etter landing klarte jeg å utligne.

nå går jeg med en konstant "dott" i venstre øret, og hvis jeg utligner så får jeg sinnsykt vondt, og likevel en dott, det føles veldig som om jeg har vann i øret egentlig..

har også veldig vondt for å svelge, spesielt kaldt vann?

hva har skjedd og kommer det til å bli bra igjen?

har nå fått i meg 2 piller med rinexin eller noe sånt, og en pille paracet og 600 mg ibuprofen..

Hilsen redd gutt :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei!

 

fikk dette selv etter en flytur selv, var vondt i ørene uten at det bedret seg, jeg endte opp på legen så på sykehuset, for så å skjære hull i trommehinnene for å lette på trykket, det er ikke vondt og er såklart verdt det, om ting ikke bedrer seg så ta en tlf til legen, men jeg er ikke akkurat lege selv så jeg forteller bare om egen erfaring:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...