oya Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kan noen si noe om min nye splashscreen...Er det noe som er dårlig eller kunne vært gjort annerledes? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kan noen si noe om min nye splashscreen...Er det noe som er dårlig eller kunne vært gjort annerledes? - Kan gjerne gjøre det tydeligere hvor man skal trykke for å komme videre. - Burde muligens få sentrert innholdet på en eller annen måte. Nå ligger alt borte i venstrekanten. Ser ikke så veldig pent ut med det store grå. - Det som står under digital design... er det tekst eller pynt? Hvis det er tekst.. er det meningen at mennesker skal kunne lese det uten lupe? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 - Det som står under digital design... er det tekst eller pynt? Hvis det er tekst.. er det meningen at mennesker skal kunne lese det uten lupe? Det kalles for et grafisk element... Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 - Det som står under digital design... er det tekst eller pynt? Hvis det er tekst.. er det meningen at mennesker skal kunne lese det uten lupe? Det kalles for et grafisk element... Problemet er at det gir inntrykk av å være vanlig tekstinnhold. Når det ser ut som tekst får jeg lyst til å lese... bare det at det var #¤!% vanskelig å lese den mikroskriften. Når jeg får vondt i øynene av å myse for hardt.. må jeg klage. See? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Den går langt nedover... Får lang scroller! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 - Det som står under digital design... er det tekst eller pynt? Hvis det er tekst.. er det meningen at mennesker skal kunne lese det uten lupe? Det kalles for et grafisk element... Problemet er at det gir inntrykk av å være vanlig tekstinnhold. Når det ser ut som tekst får jeg lyst til å lese... bare det at det var #¤!% vanskelig å lese den mikroskriften. Når jeg får vondt i øynene av å myse for hardt.. må jeg klage. See? Heh! skjønner det....men uansett, han kunne kanskje ha hatt litt flere slike "grafiske elementer" slik at man ser at det virkelig er et "grafisk element" og ikke bare no' tekst som ble litt lite...hehe Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kommer meg ikke inn på siden din jeg.... Siden laster leeeeenge, og så kommer det opp error 500 (intern serverfeil). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Personlig synes jeg det er noe dritt med sånn splash-screen. Tungvint. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Minner meg om http://teamphotoshop.com/index.php Lenke til kommentar
designerus Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Det kalles for et grafisk element... Siden når begynte du å kalle en tekstblokk for et grafisk element? Lenke til kommentar
oya Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Kommer meg ikke inn på siden din jeg.... Siden laster leeeeenge, og så kommer det opp error 500 (intern serverfeil). hmmm????? Den går langt nedover... Får lang scroller! Får se litt på den... 1024x768 du bruker? Kan noen si noe om min nye splashscreen...Er det noe som er dårlig eller kunne vært gjort annerledes? - Kan gjerne gjøre det tydeligere hvor man skal trykke for å komme videre. - Burde muligens få sentrert innholdet på en eller annen måte. Nå ligger alt borte i venstrekanten. Ser ikke så veldig pent ut med det store grå. - Det som står under digital design... er det tekst eller pynt? Hvis det er tekst.. er det meningen at mennesker skal kunne lese det uten lupe? D skal ikke være en tekst som skal leses Spørs om jeg blir å sentrere innholdet....Det er litt point at det skal ligge inntil kanten... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Den går langt nedover... Får lang scroller! Får se litt på den... 1024x768 du bruker? Yep. IE. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Får svær scroller her også, både med IE og Opera i 1152*864 oppløsning. Tok en titt på source'n og eneste jeg kan tenke meg er problemet er at du har satt background.jpg som bakgrunn... det burde ikke være noe problem, men har opplevd at bakgrunnsbildet gjentar seg selv x antall ganger nedover siden uten noen spesiell grunn.. Lenke til kommentar
oya Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Får svær scroller her også, både med IE og Opera i 1152*864 oppløsning. Tok en titt på source'n og eneste jeg kan tenke meg er problemet er at du har satt background.jpg som bakgrunn... det burde ikke være noe problem, men har opplevd at bakgrunnsbildet gjentar seg selv x antall ganger nedover siden uten noen spesiell grunn.. Får prøve med en tabell... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Får fortsatt scroller i IE 1024x768. Hva om du lager et frameset med bare én frame og scrolling="no" (hvis det er det koden for at det ikke skal være scroller er. Mulig det er bare "noscroll" eller noe.)? Lenke til kommentar
oya Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Får fortsatt scroller i IE 1024x768. Hva om du lager et frameset med bare én frame og scrolling="no" (hvis det er det koden for at det ikke skal være scroller er. Mulig det er bare "noscroll" eller noe.)? tja...kan kanskje se om jeg prøver d... Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 - Kan gjerne gjøre det tydeligere hvor man skal trykke for å komme videre. Er det sider der det er en slash screen og det vanskelig å finne frem til hvor man skal trykke kan ofte folk tro at det er en side som ikke er ferdig (siden de ikke finner knappen). Egentlig synes jeg splash screen er unødvendig! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Egentlig synes jeg splash screen er unødvendig! Ja, det er unødvendig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå