AndyPanda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har begge deler. Skal sjekke det ut. http://db.tt/A1PjTz7 Så får begge litt ekstra lagringsplass Håper det var en billig test-skjorte, Jonas? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jada, bare et par hundre kroner som gikk i vasken, så det var ikke ille, men det hadde jo vært fint med en billig og helt grei skjorte som passet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 De satt meget pent! Hvor fikk du de fra? Hvilket stoff var det siste? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Takk. Jeg burde kanskje skrevet litt mer om dem. De er i stoffene k75 og k73, fra ModernTailor. Ba dem om å lage button-down-kragen litt annerledes, og valgte tykke MOP-knapper. Ellers er de helt standard. Målte først en skjorte, og fikset litt her og der på målene, før jeg bestilte en prøveskjorte. Den ble helt brukbar, så forandret jeg målene igjen til denne bestillingen. Alt i alt er jeg veldig fornøyd, til en pris på rett over 100$ med frakt for begge to. Det gikk rundt 10 dager fra jeg bestilte til jeg hadde dem. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det der slim eller normal -fit? De var fine btw! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Takk. De er ikke så veldig slimfit, synes jeg. De fleste skjortene jeg har er en del strammere, og jeg tror nok at jeg kommer til å bestille de neste litt slimmere. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Krymper de noen centimeter i vask? Hørt at de kan krympe veldig mye. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Kunne du tatt noen bedre bilder av stoffet k75? Er litt keen på en sånn skjorte. Endret 14. mars 2011 av Christian B Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Sjekket diverse mål nå... Måtte legge til 13 cm på brystet, 9 på midjen, én rundt halsen, fire på ermene og 12 på hoften. Skulder- og ryggmålene har jeg ikke sjekket ennå... Jeg lurer fortsatt på hvordan du målte... Målte du på kroppen, eller på en annen skjorte? Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Bestillte to skjorter frå MT den den 8/3 og i går fekk eg beskjed om at dei er på veg Endret 15. mars 2011 av cozmo71 1 Lenke til kommentar
complete Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Noen som har erferinger med størrelser på piqueskortene til tailorstore. Hvordan er de om man tar kroppsmål og velger slim-fit eller normal-fit? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Står godt forklart på sidene til TailorStore. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Da har jeg fått bestilt to dresser og fire skjorter fra en skredder som var på besøk fra Thailand. Gleder meg til å få dem! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kanskje ikke så hyggelig å si det, men huff da... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Japp, har lest mye om det, men jeg tar en sjanse, fikk dressene av pappa så taper jo 0,- hvis de suger. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Noen som har en side med veiledning til hvordan en skjorte skal sitte korrekt? Greit å ha når en evt skal bestille far tailorstore. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 http://www.tailorstore.no/maalprofil?cmd=profile_m_b&short_sleeve=&shorts=0&type=26&product_designer=shirt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da var min første skjorte fra ModernTailor bestilt. Ble en blå button-down oxford i stnd. fit. Siden jeg er inne i en slankeprosess burde jeg egentlig ventet litt, men siden jeg kun er 3 kilo unna målet mitt klarte jeg ikke å la være. Er uansett greit å sjekke hvor godt de foreløpige målene stemmer og justere ut fra det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Ny skjorte på vei fra MT: Ser de har byttet fraktselskap til SXY Express. De har ikke en engelsk versjon av hjemmesiden sin og siden ser generelt ganske tom ut. Noen som har fått levert skjorter fra MT med SXY og eventuelt har erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå