lokeland Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 ModernTailor er da ikke fra Norge. Dessuten er det jo nevnt en tredje nettside i førsteposten, og de tror jeg holder til i statene- Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Takk, overså den nummer 3 i førsteposten. Skal sjekke ut Blank Label. Edit: ser ikke ut som de har hvitt stoff ("vanlig skjort"). Endret 9. mars 2011 av Pilot_ Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Fikk skjortene mine i dag. Satt temmelig bra, men var litt lange for min smak -- ellers satt de ganske bra. Buttondown-kragen ble òg finere denne gang. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hva ba du dem gjøre med kragen? Bilder? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Moderntailor kan lage dresser, jakker og bukser i tillegg til bare skjorter. Fikk hentelapp til testskjorten min i dag, er spent på om målene var riktige. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Takk for at du sa ifra, har ikke fått med meg at de har introdusert det igjen! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Moderntailor kan lage dresser, jakker og bukser i tillegg til bare skjorter. Fikk hentelapp til testskjorten min i dag, er spent på om målene var riktige. Da var skjorten hentet, og målene mine var tydeligvis ikke helt korrekte. Da jeg stakk inn den første armen tenkte jeg at dette så bra ut, men med en gang den andre skulle inn, merket jeg at skjorten av en eller annen grunn veldig stram. Jaja, tenkte jeg, kanskje den sitter helt perfekt, siden den er sydd etter oppgitte mål, det har jeg jo ikke vært borti tidligere. Dette viste seg ikke å stemme. Kort fortalt kunne jeg vel ha lagt på ca 10-15 cm på skuldrene, og en halv meter på brystet og ryggen. Ermene var også noe for korte, men dette var nok på grunn av de små skuldrene. Kragen kunne med fordel ha vært en centimeter videre, skjorten kunne også ha vært noen centimeter kortere. Bildet kunne egentlig like gjerne ha vært i humorkategorien. Endret 27. juli 2014 av Jonas. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Så ikke bra ut. Prøvde å få opp bilder av mine to skjorter, men finner ikke noen lur måte å få dem fra telefonen over til Mac-en uten kabel … Passformen på mine var ganske ok, men jeg kan kanskje fjerne en cm over brysten og en halv fra skuldermålene, samt en eller to fra målet rundt midjen -- det er litt mye stoff sånn det er nå. Jørgen: Ba dem om flytte knappene litt mermot midten og la ved et bilde fra en Brooks-Brothers-skjorte som referanse. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg tenker du oppga kroppsmål, Jonas? Jude Quinn: Har du iPhone eller Android? Bruk Dropbox. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har begge deler. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Kunne vel ikke blitt stort stramme rundt skulderne! Minner meg om min første skjorte fra TS da jeg ikke greide å la armene henge normalt ned, men dette er jo bare drøyt. =S Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er sannelig ikke sikker på hva jeg gjorde riktig og feil, skal ta en grundig gjennomgang og finne ut av det! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 I alle dager da, Jonas! Målte du i tommer, og oppga det som cm? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er sannelig ikke sikker på hva jeg gjorde riktig og feil, skal ta en grundig gjennomgang og finne ut av det! Har du målt skjorten og sjekka at den faktisk har de målene du oppgav? 2 Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det vanleg at knappane er på venstre side?? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det vanleg at knappane er på venstre side?? Speil? Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det vanleg at knappane er på venstre side?? Speil? eg må ha tenkt heilt feil her 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Sjekket diverse mål nå... Måtte legge til 13 cm på brystet, 9 på midjen, én rundt halsen, fire på ermene og 12 på hoften. Skulder- og ryggmålene har jeg ikke sjekket ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå