lokeland Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Bilder, anyone? Har planer om å bestille chinos på mandag, så hadde vært greit med noen bilder. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg er meget i tvil om jeg skal bestille Nottingham eller Derby-chinos. Blir 2 chinoshorts i april, rød og blå tenker jeg. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bilder, anyone? Har planer om å bestille chinos på mandag, så hadde vært greit med noen bilder. KOmmer med noen i morgen. Akkurat nå er jeg veldig opptatt med det nye pokemonspillet mitt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 :nei2: Nerder ... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg er meget i tvil om jeg skal bestille Nottingham eller Derby-chinos. Blir 2 chinoshorts i april, rød og blå tenker jeg. Velg det tyngste. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nå blir det nok en ny bestilling hos MT snart, og muligens en chinos fra TS etter å se bilde fra DexterMorgan. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en rød- og hvitstripete skjorte, og en mørkeblå skjorte til sommeren, men er veldig usikker på stoffet. Noen inspill på begge? Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Nokon som har prøvd iTailor? Endret 6. mars 2011 av cozmo71 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nokon som har prøvd iTailor? Festlig norsk oversettelse av siden i hvert fall. Shopping bag er blitt til "kjåpe veske" easy care "let bevare" og solid colors er "plitelig farge". Alltid fint å ha en farge man kan stole på, skjønner jeg. Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 haha, ja det er litt dårleg oversatt, men dei svarar på norsk om du sender mail/forespørslar. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Nå blir det nok en ny bestilling hos MT snart, og muligens en chinos fra TS etter å se bilde fra DexterMorgan. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en rød- og hvitstripete skjorte, og en mørkeblå skjorte til sommeren, men er veldig usikker på stoffet. Noen inspill på begge? Hva er egentlig sånn Seersucker-stoff? Uansett, her er to bilder av chinosen i tapered fit. Ikke strøket eller noe som helst + at de er litt for lange. Og ja, jeg står barbent Ikke de beste bildene som finnes, men dårlig tilgang på kamera her. Tror det skal være mulig se fiten i hvert fall, på buksene Her er også et bilde av skjorta: Haha, med DS-stylus i hånda, jaja. Den er litt for lang på ermene, men dette var første skjorta, så det skal forandres til neste gang. Selv om det ser slik ut på bildet, så er den ikke for kort, den rekker meg ca til hvor buksebeina møtes. Hvis det er nødvendig kan jeg sikkert prøve å ta noen flere bilder fra andre vinkler elns. Endret 6. mars 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skjorten går for langt ned på skuldrene dine. Sømmen der hvor ermene begynner skal ligge oppå skuldrene. Ellers så den fin ut. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tenker jeg skal vaske den et par ganger ført før jeg gjør noen endringer på målene.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du må ha gjort tidenes dårligste mål av skulderbredden. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er det såpass? Hvor mye burde jeg ta bort til neste skjorta da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Er det såpass? Hvor mye burde jeg ta bort til neste skjorta da? Sammenlign bildet med instruksjonene du får av TS når du skal måle fra skulder til skulder. Skuldersømmen hos deg går langt utenfor skulderen og heller ned over overarmen. TS beskriver godt hvordan det skal måles og du vil fort se at det ikke stemmer overens med hvor skuldersømmen på skjorten din havnet. Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Her er bilder av mi skjorte frå Tailor Store: Stoff: Lhotse, light blue Kontrast: Bourton turquoise Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skjer med cowboysømmer og mønsteret? 5 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er det såpass? Hvor mye burde jeg ta bort til neste skjorta da? Sammenlign bildet med instruksjonene du får av TS når du skal måle fra skulder til skulder. Skuldersømmen hos deg går langt utenfor skulderen og heller ned over overarmen. TS beskriver godt hvordan det skal måles og du vil fort se at det ikke stemmer overens med hvor skuldersømmen på skjorten din havnet. Meh, jeg får skylde på at jeg ikke målte selv. Jaja, da måjeg bare bli en kilometer bredere over skuldrene da : ) Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skjer med cowboysømmer og mønsteret? jepp, det skjer! svært fornøgd med den faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå